gardeshban.ir

مجوزهایی که تا قبل از تاریخ ۲۴ مرداد از سوی هر مرجعی صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل است و صرفا مجوزهایی که از این تاریخ به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم درمواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد دارند.
کد خبر: ۴۴۰۴۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰-1400 May 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
پس از پایان یافتن تعطیلات ۶ روزه اصناف، بانک‌ها و مشاغل دولتی که به منظور کمک به کنترل بیماری مهلک کرونا از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده بود، معاون اجتماعی پلیس راهور در خصوص منع ترددهای بین استانی توضیح داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: منع ترددها به صورت جدی تا پایان روز پنجم شهریور اجرا می‌شود مگر اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه جدیدی ابلاغ کند.

او افزود: مجوزهایی که تا قبل از تاریخ ۲۴ مرداد از سوی هر مرجعی صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل است و صرفا مجوزهایی که از این تاریخ به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم درمواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد دارند.

به گفته جهانی، با ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۴ مرداد این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شد که تا پایان روز پنجم شهریور ادامه دارد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران در تمامی محورها صورت می‌گیرد و براساس قانون جریمه هرگونه تخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و ۲۰۰ هزار تومان خودروهایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد و همچنین هر خودرو در طول شبانه‌روز یک بار جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر افزود: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک‌سوم باشد همچنین خروج تمام خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی داده نمی‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار