gardeshban.ir

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین تمهیدات این وزارتخانه برای تسهیل در برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) گفت: در سفری که به عراق داشتم، گفت‌وگوهایی انجام شد و سفیر ما در عراق با مقامات عراقی ملاقات‌های جداگانه داشته است.
کد خبر: ۴۴۰۹۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در خصوص مسائل جاری افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات و رویدادهای افغانستان را از نزدیک رصد می‌کند و با همه طرف ها و جریانات سیاسی در افغانستان در تماس مداوم و مستمر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال مهر در خصوص آخرین تمهیدات این وزارتخانه برای تسهیل در برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) گفت: در سفری که به عراق داشتم، گفت‌وگوهایی انجام شد و سفیر ما در عراق با مقامات عراقی ملاقات‌های جداگانه داشته است.

خطیب زاده گفت: برخی توافقات اولیه صورت گرفته اما شرایط پاندمی کرونا ما را محدود کرده است.

وی ادامه داد: باید ببینیم آیا این امکان را خواهیم داشت که اگر حتی شده به صورت محدود عاشقان اباعبدالله(ع) در این راهپیمایی حضور داشته باشند یا خیر.
خطیب‌زاده همچنین افزود: تمام تلاش وزارت امور خارجه و مسئولان این است که در این زمینه کمک کنیم. اما تلاش ما این است که در صورت امکان در چارچوب سلامت مردم این موضوع عملیاتی شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به هرحال این جزو وظایف ما است اما این مسئله‌ای است که باید بین بخش‌های مختلف از جمله مسئولین سلامت بررسی شود و حرف آخر را آن‌ها می‌زنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار