gardeshban.ir

سه صخره سنگی شگفت انگیز بر فراز تایلند جاذبه گردشگری پر درآمدی را برای این کشور ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۵۸۸۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰-1400 July 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

به نقل از nationalgeographic، تایلند، کشوری که به  جلوه‌های فرهنگی و طبیعت منحصر به فردش مشهور است و سالانه بالغ بر ۳۴ میلیون نفر از خارج از این کشور به آن سفر می‌کنند. با این هجوم سالانه گردشگر، نیاز به اطمینان از حفاظت از شگفتی‌های طبیعی و فرهنگی که تایلند به آن شهرت دارد، ایجاد می‌شود.

اداره گردشگری تایلند (TAT) در سال ۲۰۱۱ ابتکار هفت سبز‌ها را با هدف ترویج گردشگری پایدار در سراسر این کشور توسعه داد. Bueng Kan، جدیدترین استان تایلند، نمونه‌ای عالی از نوع مقاصدی است که TAT امیدوار است با تبلیغ هفت سبز‌ها از آن‌ها محافظت کند. Bueng Kan واقع در قسمت شمال شرقی تایلند، ۴۶۶ مایل (۷۵۱ کیلومتر) از بانکوک، پناهگاهی از تجربیات فرهنگی فراگیر و زیبایی‌های طبیعی است.

هین سام وان، که به معنی "سنگ سه نهنگ" است، یک سنگ صخره‌ای ۷۵ میلیون ساله است که از کوه‌ها بیرون آمده است. این جاذبه گردشگری این نام را به این دلیل به دست آورد که از بالا، شبیه خانواده نهنگ‌ها است.

پیاده روی در این نهنگ‌های سنگی قابل دسترسی با یک شبکه وسیع از مسیر‌های پیاده روی امکان پذیر است.این نقطه از بالا  مانند "نهنگ" دیده می‌شود به طوری که می توان سواحل مکونگ، کوه‌های منطقه پاککادینگ جمهوری دموکراتیک خلق لائوس و جنگل فو ووآ را مشاهده کرد.

بازدیدکنندگان می‌توانند از بین ۹ مسیر مختلف برای پیاده روی، مسیر دلخواهشان را انتخاب کنند. در این پیاده روی‌ها می‌توان آبشار‌ها، انواع مختلف حیات گیاهی و جانوری دیدن کرد. در این منطقه از تایلند هیچ چیز شبیه تماشای غروب خورشید از پشت یک نهنگ سنگی غول پیکر بر فراز این کشور جذاب نیست.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار