gardeshban.ir

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: در صورتی که معضلات آرادکوه برطرف شود این محدوده می‌تواند به منطقه گردشگری تبدیل شود.
کد خبر: ۴۶۶۷۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۰-1400 August 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه بازدید از سایت آرادکوه که با حضور محمد منصوری استاندار تهران انجام گرفت، اظهار کرد: توجه ویژه استاندار به بخش محیط زیست استان و شهرستان تهران و به‌ویژه شهرری قابل تقدیر است و امروز نیز بازدیدی را از محل بازیافت زباله داشتند و این نشان از توجه ویژه استاندار به موضوع محیط زیست است. 

وی با اظهار امیدواری  از اینکه معضلات محیط زیست استان تهران حل شود،  گفت: اگر ترافیک و آلودگی از شهر تهران حذف شود تهران می‌تواند به یکی از شهرهای زیبای دنیا تبدیل شود. ضمن اینکه شهر ری نیز پیشینه تاریخی عظیمی را در بر دارد و امیدواریم معضلات محیط زیستی در تهران هر چه زودتر برطرف شود. 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه باید بر مبنای طرح جامع به سمت رفع مشکلات در حوزه محیط زیستی در تهران برویم، گفت: خیلی نباید به دنبال انتقال سایت آرادکوه باشیم و می‌توانیم با استفاده از تکنولوژی مشکلات را برطرف کنیم. 

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز بازدیدی را از نمایشگاه معاونت علمی  ریاست جمهوری داشتیم که ظرفیت‌های خوبی توسط جوانان فراهم شده است و می‌توان از این فناوری در حوزه محیط زیست استفاده کرد. 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سایت آراد کوه می‌تواند به منطقه گردشگری تبدیل شود،  تأکید کرد: با رفع معضلات این سایت می‌توان از این منطقه به عنوان منطقه گردشگری استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به مسئله تفکیک زباله از مبدأ تصریح کرد: این موضوع باید فرهنگ‌سازی شود البته شهرداری تهران با تدابیری که اتخاذ کرده به سمت این مسئله رفته است و اقداماتی را در مناطق مختلف تهران انجام داده است. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار