gardeshban.ir

سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی گفت: نشست و برخاست هواپیما‌ها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فردا از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۵۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱-1401 January 28
گردشبان (gardeshban.ir) :

آقای صالحی گفت: به مناسبت برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین در محل حرم امام خمینی (ره) در نزدیکی آزادراه تهران - قم، نشست و برخاست هواپیما‌ها در شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود.

به گفته سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی در این بازه زمانی کانتر‌های پذیرش مسافر فعال بوده و مسافران پرواز‌ها پذیرش می‌شوند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اتوبان تهران - قم درباره زمانی رژه ارتش بار ترافیکی سنگینی خواهد داشت، بنابراین به مسافران توصیه می‌شود و از کارکنان شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه و کرو پروازی درخواست می‌شود که در روز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ضمن اطمینان از ساعت دقیق پرواز از مسیر‌های جایگزین برای رسیدن به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) استفاده کرده و حداقل سه ساعت قبل‌از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از زمان انجام امور پروازی خود به سایت www.ikac.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ تماس داشته باشند.

همچنین نیک بخت،معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفته، همزمان با روز ارتش و اجرای رژه هوایی نیرو‌های مسلح در روز ۲۹ فروردین، تمام پرواز‌های فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه‌های در تهران، از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود. مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌ خمینی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل کنند.

هرسال همزمان با برگزاری مراسم روز ارتش انجام پرواز‌ها در بازه زمانی برگزاری مانور در فرودگاه‌ها متوقف و یا با تاخیر انجام می‌شود.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار