gardeshban.ir

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری به ویژه گردشگری آبی با ترویج سرمایه گذاری در آبادان رونق خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۴۲۰۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱-1401 April 02
گردشبان (gardeshban.ir) :



عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آبادان انواع مزیت‌های گردشگری خاصی را دارد و برای سلایق مختلف از ظرفیت‌های خدادادی برخوردار است.

وی ادامه داد: رودخانه بهمنشیر به شکل زیبا، پرآب، شیرین و همراه با نخلستان‌های فوق‌العاده با چینش زیبا و استثنایی، جاذبه طبیعی خاصی است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: متاسفانه به دلایل مختلف و بی توجهی‌ها در سال های گذشته، از ظرفیت رودخانه بهمنشیر برای گردشگری استفاده نشده است.

وی افزود: در زمینه گردشگری ورزشی می‌توان بازی‌های آبی همچون جت اسکی، جت بُت، قایقرانی و سایر رشته‌های آبی را در این منطقه توسعه داد.

ضرغامی اظهارداشت: باید با کمک نهادهای مختلف در راستای توسعه صنعت گردشگری آبی، سرمایه‌گذاری را در منطقه ترویج و آرام آرام این منطقه فوق‌العاده را با حفظ محیط زیست احیا کرد.

وی پرنده نگری از جمله فلامینگوهای ایتالیایی را یک ظرفیت بکر برای گردشگری آبادان دانست و افزود: مهاجرت فلامینگوها به این منطقه جذابیت خاصی دارد که می‌تواند زمینه توسعه گردشگری و جذب گردشگر را فراهم کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز پنجشنبه برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری آبادان وارد این شهرستان شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار