gardeshban.ir

نشست هم اندیشی محمد حسینی مدیر عامل نفت ایرانول با حکیم قیم مدیرعامل پالایش نفت آبادان روز چهارشنبه ۱۶ آذر به میزبانی شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱-1401 September 20
گردشبان (gardeshban.ir) :




به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به همراه جمعی از معاونین و مدیران، از شرکت پالایش نفت آبادان بازدید کردند. در این دیدار بر گسترش هم افزایی و تعاملات دوجانبه تاکید شد.

در این نشست حسینی با توجه به ارتباط تنگاتنگ عملیاتی و تولیدی دو شرکت اظهار داشت: به منظور ایجاد ارزش افزوده می‌باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری در خصوص احصاء قابلیت‌های هم افزایی بین دو مجموعه صورت گیرد.

مدیرعامل ایرانول افزود: برپایی چنین جلساتی کمک شایانی در دستیابی به اهداف توسعه‌ای و موفقیت بیش از پیش هر دو مجموعه خواهد کرد. 

در پایان این نشست حکیم قیم مدیر عامل پالایش نفت آبادان، ضمن ابراز امیداوی از توسعه فعالیت‌های فیمابین  گفت: ایرانول یک شرکت پیشرو در تولید روانکار و از مشتریان مهم و تعیین کننده برای پالایش نفت آبادان است که اقدامات این شرکت در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار