gardeshban.ir

معرفی/
هتل گرند تارابیا هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر استانبول است. این هتل موقعیت خوبی دارد و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و تاریخی شهر بی‌نظیر استانبول خواهید داشت.
کد خبر: ۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل گرند تارابیا هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر استانبول است. این هتل موقعیت خوبی دارد و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و تاریخی شهر بی‌نظیر استانبول خواهید داشت. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul فرودگاه استانبول است که به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی می‌توانید به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشید، البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمات باید در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول هزینه مربوط به شاتل را پرداخت کنید. 

هتل گرند تارابیا تا مرکز خرید پارک ایستینیه حدوداً ۵.۷ فاصله دارد. سایر جاهای دیدنی شهر استانبول نیز عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، برج گالاتا، برج دختر، آب‌انبار باسیلیکا که بازدید از این‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ اختصاصی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی و اتاق‌های ضد سیگار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند تارابیا استانبول

در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران استقبال می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی در بخش شستشوی هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul انجام می‌گیرند که باید بابت بهره‌مندی از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. برای برگزاری جلسات کاری می‌توانید با مسئول مربوطه هماهنگ کنید و به بخش بیزینس سر بزنید. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. 

لازم به ذکر است که استفاده از این پارکینگ ملزم به پرداخت هزینه به صورت روزانه است. دسترسی به تمامی طبقات هتل نیز از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، همچنین مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان را در هر طبقه از هتل رزرو کنند. در لابی هتل گرند تارابیا نیز اتاق چمدان وجود دارد و مسافران می‌توانند تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان وسایل و چمدان‌هایشان را به این بخش بسپارند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل گرند تارابیا استخر سرپوشیده و روباز دایر بوده و مسافران می‌توانند از استخر سرپوشیده در طول سال بهره‌مند شوند و ساعت کاری این استخر نیز همه‌روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب است، همچنین روباز نیز به صورت فصلی دایر می‌شود که ساعت کاری آن نیز از ۸ صبح تا ۷ عصر است. 

باشگاه بدن‌سازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها در لابی هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul دایر بوده و برای ورزش دوستان گزینه مناسبی است. در سونای این هتل ۵ ستاره لحظات خوشی در انتظار شماست. همچنین مرکز اسپا شامل بخش‌های حمام سنتی، ماساژ و اتاق بخار است که بعد از گشت‌وگذار روزانه می‌توانید خودتان را به ماساژی بی‌نظیر مهمان کرده و خستگی در کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها

در هتل گرند تارابیا اتاق‌های گوناگونی وجود دارند که بر اساس سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دلوکس با چشم‌انداز مارینا، اتاق کینگ دلوکس با چشم‌انداز بسفر، سوئیت جونیور با چشم‌انداز بسفر، سوئیت جونیور با چشم‌انداز باغ، سوئيت جنوبی و شمالی، آپارتمان دو خوابه با چشم‌انداز بسفر و مارینا، اتاق توئین دلوکس، اتاق کینگ سوپرییر، سوئیت پریزیدنتال، آپارتمان سه خوابه. اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل میز کار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق و تلویزیون هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و تلفن. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها مسافران باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل

در رستوران این هتل وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. در این رستوران برای وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را به صورت منویی سفارش دهید.

فاصله هتل گرند تارابیا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پل فاتح سلطان محمد: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک زندگی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه دلمه باغچه: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۲.۸ کیلومتر


هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul

هتل The Grand Tarabya Hotel Istanbul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار