gardeshban.ir

هتل روا ورلد هتلی ۴ ستاره در شهر وان ترکیه است. این هتل در منطقه بستانجی واقع‌شده که موقعیتی بسیار عالی از شهر است و از این طریق می‌توانید دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری داشته باشید.
کد خبر: ۵۷۸۷۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل روا ورلد هتلی ۴ ستاره در شهر وان ترکیه است. این هتل در منطقه بستانجی واقع‌شده که موقعیتی بسیار عالی از شهر است و از این طریق می‌توانید دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و گردشگری داشته باشید. 

این هتل کمتر از یک کیلومتر تا موزه وان فاصله دارد. با اقامت در هتل Rua World Hotel Van می‌توانید در عرض کمتر از ۲ کیلومتر به ایستگاه اتوبوس دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی و مراکز خرید بازدید کنید، زیرا اکثر مسافران شهر وان بخاطر خرید عازم این شهر می‌شوند. 

نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه فرید ملن وان است که با ۶ کیلومتر از این هتل واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به روم سرویس، پارکینگ اختصاصی، اتاق‌های خانواده و ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، امکانات رفاهی مناسب برای مسافران ویلچری و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل روا ورلد وان

در محلی نزدیک به هتل روا ورلد پارکینگ اختصاصی دایر شده تا مسافران خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد، استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و باید به طور روزانه هزینه مربوطه را پرداخت کنید. همچنین در این هتل ۴ ستاره بخش پذیرش با خوش‌رویی آماده استقبال از مسافران هستند و بهره‌مندی از خدماتی نظیر روم سرویس نیز به صورت ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است. 

در لابی بخشی به عنوان میز تور گردشگری فعالیت دارد و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. برای سپردن چمدان و وسایلتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی هتل Rua World Hotel Van سر بزنید. 

برای آن دسته از مسافرانی که در حین سفر به پول ترکیه نیاز داشته باشند، با مراجعه به صرافی موجود در لابی می‌توانند نسبت به تبدیل ارز اقدام کنند. لازم به ذکر است که اینترنت در این هتل ارائه نمی‌شود، بنابراین بهتر است در هنگام خرید سیم‌کارت ترکیه در بدو ورود نسبت به شارژ اینترنت آن نیز اقدام کنید. 

از کودکان خردسال نیز در این هتل نگهداری می‌شود، البته باید بابت این خدمات هزینه جداگانه پرداخت کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده، در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید به بخش شستشو سر بزنید و با پرداخت هزینه هرکدام بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی نظیر برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان نیز می‌توانید به بخش بیزینس رفته و در صورت نیاز فکس و فتوکپی نیز در این بخش وجود دارد.

با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت در میان هم‌وطنان ما طرفداران زیادی پیداکرده است و علاقه زیادی به اقامت در این هتل دارند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل روا ورلد نیز اقدام می‌کنند. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. همچنین برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه‌ها دایر شده است. این سالن برای مسافرانی خوب است که به تناسب‌اندام خود حتی در سفر نیز اهمیت می‌دهند.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها

انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد و اتاق تریپل. با توجه به سلیقه و تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به تلویزیون، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی، میز کار اشاره کرد. 

همچنین در داخل همه اتاق‌های هتل Rua World Hotel Van تختخواب‌های استاندارد تعبیه‌شده‌اند. سایر امکانات و خدمات اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، تلفن و کمد لباس. توجه داشته باشید که همه اتاق‌ها عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست، همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این مورد را روایت کنند.

رستوران هتل

در رستوران نیز می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را در وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس میل کنید.

فاصله هتل روا ورلد وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید آیدین پریهان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۷.۶ کیلومتر


هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van

هتل Rua World Hotel Van
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار