gardeshban.ir

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به در پیش بودن پروازهای اربعین لازم است هرچه سریع‌تر پروژه‌های فرودگاه امام خمینی به اتمام برسد تا شهر فرودگاهی در ایام پروازهای اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت‌رسانی کند.
کد خبر: ۵۹۲۷۸
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
دستور وزیر راه برای اتمام پروژه‌های فرودگاه امام خمینی پیش از پروازهای اربعین

مهرداد بذرپاش در بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، دستورات لازم برای اتمام همه پروژه‌های جاری در سطوح پروازی قبل از عملیات اربعین را صادر و بر انجام و اتمام آسفالت تمام پارکینگ‌های ترمینال سلام به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر در این ترمینال در ایام اربعین تاکید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در صنعت حمل‌ونقل کشور گفت: توسعه شهر فرودگاهی به‌عنوان مهمترین درگاه ورودی و خروجی جمهوری اسلامی ایران باید در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت صورت پذیرد و این مجموعه باید به یکی از نمادهای توسعه اقتصادی کشور تبدیل شود.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز رضایت از روند پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد: با توجه به در پیش بودن پروازهای اربعین لازم است هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسد تا شهر فرودگاهی در ایام پروازهای اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت رسانی کند.

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری -مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)- نیز در این بازدید با بیان جزئیات پروژه‌های در دست اجرا در شهر فرودگاهی گفت: نوسازی و بهسازی روکش بتنی و آسفالت سطوح پروازی شامل محوطه پارکینگ هواپیماها و مسیر خزش A (تکسی وی آلفا) در دست اجراست و عملیات عمرانی آن به‌صورت ۲۴ ساعته در جریان است و در عملیات پیش رو ظرفیت لازم برای میزبانی از ۲۵۰ هزار زائر عتبات عالیات را خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، عملیات پروازهای ایام اربعین شهادت سیدالشهدا (ع) از ۲۷ مردادماه تا ۲۰ شهریور در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

چلندری پیش از این به ایسنا گفته بود: در ایام اربعین نیز ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده پذیرش ۲۵۰ هزار زائر عتبات عالیات است، اقدامات و برنامه‌های متنوع و متعددی برای رفاه و آسایش زائران اربعین در راستای سیاست‌ها و دستور وزارت راه و شهرسازی از هم اکنون آغاز شده تا در زمان پروازها شاهد کوچک‌ترین مشکلی نباشیم.
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار