gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد جاده قدیم مشهد - ملک آباد برای سهولت در تردد کاروان‌های پیاده زیارت حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۳۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعلام وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها/ اختصاص یک محور برای تردد کاروان‌ زائران امام‌رضا (ع)


سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم. در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله  نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر و آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیز نیمه سنگین اما روان گزارش شده است. در آزادراه ساوه - تهران در محدوده نسیم شهر  نیز ترافیک پرحجم است. در مقاطعی از محور شهریار - تهران نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. تردد در دیگر محورهای مواصلاتی کشور به آرامی و بدون هیچ مشکل ترافیکی خاصی در جریان است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: آزادراه قزوین در ارتفاعات محور چالوس مه گرفتگی گزارش شده است، از این رو لازم است رانندگان حتما چراغ‌های وسیله نقلیه خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شیرانی ادامه داد:‌ همچنین در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است. در این شرایط رانندگی با سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی از خودروی مقابل جزو توصیه‌های پلیس است. در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز وقوع گرد و خاک را شاهد هستیم.

وی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی و با هدف سهولت در تردد و عبور ایمن کاروان‌های زائرین پیاده امام رضا (ع)، تردد کلیه خودروها در محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس از ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ممنوع است. این ممنوعیت تردد تا پایان روز شنبه ۲۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت و در این ایام تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد - باغچه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه محور قدیم خرم آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود، گفت:‌ محور گیلانغرب – سومار در استان کرمانشاه نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که از طریق تماس با این شماره از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی اطلاع پیدا کرده و از این طریق مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار