gardeshban.ir

بانک ملی ایران پرداخت وام قرض الحسنه را در راستای رفع احتیاجات ضروری و خُرد مالی مشتریان، متقاضیان و گروه های هدف سازمان های حمایتی از محل منابع قرض‌الحسنه و تحت مدیریت صندوق پس انداز ملی ایران همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم اعتباری خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.
کد خبر: ۶۰۹۸۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲-1402 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
آغاز زندگی مشترک 132 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران طی 11 ماه


به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی 9 ماه امسال در مجموع تعداد 506 هزار و 351 فقره وام قرض الحسنه به ارزش حدود 450 هزار میلیارد ریال با کمترین کارمزد به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه 1402 به 114 هزار و 847 متقاضی به ارزش بیش از 234 هزار و 972 میلیارد ریال پرداخت کرده است که به طور متوسط روزانه در این مدت 435 جوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

همچنین در شعب بانک ملی ایران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری طی این مدت نیز از رقم 82 هزار و 304 میلیارد ریال فراتر رفته است.

این بانک افزون بر این در این مدت، تعداد 85 هزار و 719 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به ارزش 106 هزار میلیارد ریال به افراد تحت پوشش و گروه های هدف سازمان های حمایتی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، اشتغال زندانیان ، شرکت های دانش بنیان و سایر پرداخت کرده است.

گفتنی است، بانک ملی ایران از زمان ابلاغ دستورالعمل و شروع ثبت نام برای پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" اعطای تسهیلات فرزندآوری را پرشتاب و به جد دنبال می کند و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همسویی با اسناد بالادستی و برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار