gardeshban.ir

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از افتتاح پنج موزه جدید در سوم خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲-1402 October 27
گردشبان (gardeshban.ir) :



سردار بهمن کارگر در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز گزارشی درباره دفاع مقدس، مقاومت و راهیان نور دادیم. اعضای دولت از پیشنهادات بنیاد حمایت کرد و آن‌ها را تصویب کرد.

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دنبال ماموریت مقام معظم رهبری مبنی بر ۱۰۰ برابر کردن سهم حوزه کتاب تا امروز ۳۰ برابر شدن سهم حوزه کتاب را اجرایی کرده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد: بنیاد در تلاش است در حوزه‌های سینما، آثار تجسمی، فیلم، سریال و موسیقی ایده ۱۰۰ برابر کردن را دنبال کند. در جلسه امروز هیات وزیران گزارشی از عملکردمان ارائه کردیم که مورد استقبال رییس‌جمهوری قرار گرفت و به اعضای دولت دستور دادند با بنیاد همکاری بیشتری کنند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از ارائه ۱۰ پیشنهاد معنوی به هیات وزیران سخن گفت و گفت: از دولت بیشتر انتظار حمایت‌های معنوی داریم تا مادی از جمله عضویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراجع تصمیم‌گیری کشور که با استقبال مقامات روبرو شد.

وی در عین حال بر افزایش بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: براساس اطلاعات فعلی، بودجه بنیاد بودجه مدنظر ما نیست که البته قول داده شد افزایش یابد.

وی مسوولیت مدیریت یادمان شهدای گمنام و موزه‌های کشور را بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت: هیچ صحبتی دال بر سپردن یادمان شهدای کرمان به بنیاد نشنیده‌ام.

کارگر از افتتاح پنج موزه جدید در پنج استان کشور در تاریخ سوم خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار