gardeshban.ir

مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: سه پرواز داخلی به مقصد بیرجند، بوشهر و ارومیه از صبح امروز به دلیل نقص فنی باطل شده است.
کد خبر: ۶۱۲۳۲
تاریخ انتشار : شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌ مهرآباد/ مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند


لیلا بیات افزود: پرواز شماره ۴۴۰۲ هواپیمایی پارس به مقصد بیرجند و پرواز شماره ۴۴۷۲ هواپیمایی پارس به مقصد بوشهر و شماره پرواز ۲۷۵ شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد ارومیه امروز ۷ بهمن باطل شده است.

به گفته وی، در حال حاضر عملیات پروازی از فرودگاه مهرآباد در حال انجام است و مشکلی از لحاظ نشست وبرخاست پروازی وجود ندارد و تمامی پرواز ها در حال انجام است اما مسافران با توجه به شرایط جوی و شرایط آب وهوایی در برخی از شهرها حتما پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.

او گفت: مسافران برای مطلع شدن از اَخرین وضعیت پروازی خود با شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

گفتنی است با توجه به شرایط پدیده مه صبگاهی در برخی از فرودگاه های کشور از جمله فرودگاه اصفهان برخی از پروازها از این فرودگاه با تاخیر و یا ابطال روبرو شده بود به طوری که پرواز کرمان_اصفهان_تبریز شرکت هواپیمایی ماهان به‌ دلیل بروز پدیده مه صبحگاهی در فرودگاه اصفهان باطل شد همچنین پروازهای کیش- اصفهان- کیش شرکت‌های هواپیمایی وارش و کیش ایر نیز به همین دلیل با تاخیر انجام شد.

در حال حاضر پدیده مه صبحگاهی در فرودگاه اصفهان پایان یافته و با افزایش دید افقی، خدمت‌رسانی به سایر پروازها از سر گرفته شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار