gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا/
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۶ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۵۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
بارش برف و باران در جاده‌های ۲۶ استان کشور/جاده چالوس سه روز مسدود می‌شود


سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل ساسانی تا گرمدره، آزادراه تهران ـ ساوه و بالعکس حدفاصل الوندآباد تا جعفرآباد و محور شهریار ـ تهران در برخی از مقاطع نیمه سنگین اعلام شده است.

وی از بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین ـ رشت، خبرداد و گفت: تردد در محورهای شمالی روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:  در برخی از محورهای استان‌های زنجان، تهران، مازندران، البرز، اصفهان، سمنان، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، کردستان، لرستان، مرکزی، قم، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمانشاه، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان شاهد بارش برف و باران هستیم.

جاده چالوس مسدود می‌شود

شیرانی از انجام عملیات عمرانی در جاده چالوس خبر داد و گفت: محور چالوس درمسیر رفت و برگشت، از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه  تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه ، به دلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از آن‌ها خواست نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیر چرخ و باک بنزین پراقدام کنند و گفت: شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سوالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده‌های کشور به خصوص محورهای کوهستانی و برفگیر با قوت در حال اجراست، گفت: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قراردهند، همراه داشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محورهای برفگیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، ماموران پلیس راه حتما از ادامه مسیر خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهند کرد. همچنین لازم است که رانندگان حتما یکبار با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ آشنایی داشته باشند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف‌ پاک‌کن‌ها و همچین پر کردن باک خودرو در مبداء از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار