gardeshban.ir

در مراسم اولین قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی برندگان دو بخش دارندگان تمامی کارت‌های شبکه بانکی کشور و دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک ملی ایران به قید قرعه مشخص شدند.
کد خبر: ۶۱۷۸۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 28
گردشبان (gardeshban.ir) :



به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی ایران، مراسم قرعه کشی جشنواره پذیرنده ملی به صورت زنده، از طریق کانال آپارات بانک ملی ایران و صفحه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار شد.

در این مراسم شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد اظهار داشت : این جشنواره از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و به پاس قدردانی از دارندگان دستگاه‌های کارتخوان، استفاده کنندگان از درگاه پرداخت الکترونیکی سداد و دارندگان کارت‌های بانکی برگزار شد و هر ماه جوایز و تسهیلات ارزنده‌ای به شرکت کنندگان به قید قرعه تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: جشنواره پذیرنده ملی جزو معدود خدماتی است که در شبکه بانکی ارائه شده است و شرکت کنندگان این جشنواره که دارای دستگاه کارتخوان بانک ملی ایران هستند، می‌توانند با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS)، علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات دو میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه 10 میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر یک میلیون تومان یک امتیاز ) بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: دارندگان کارت‌های بانکی نیز با انجام تراکنش بالای ۲۰۰ هزارتومان از کارتخوان‌های بانک ملی و درگاه‌های پرداخت الکترونیک سداد می‌توانند هر ماه جزو برندگان ۹۵ جایزه 100 میلیون ریالی باشند.

لازم به ذکر است این قرعه‌کشی به صورت زنده و با حضور ناظر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و نماینده حراست بانک ملی ایران برگزار شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار