gardeshban.ir

ساعات کاری و روزهای تعطیل گروه موزه‌های دفینه در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد.
کد خبر: ۶۱۸۱۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
اعلام ساعت کار و تعطیلات موزه‌های دفینه در نوروز ۱۴۰۳


همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آمادگی موزه‌های این گروه برای میزبانی از بازدیدکنندگان، مرکز فرهنگی موزه‌ای خودروهای تاریخی ایران همه‌روزه در ایام عید از ساعت ۹ تا ۱۸ باز است. این موزه به تازگی ایوان کالسکه و گذر پلاک را هم به مجموعه خود اضافه کرده است.

پردیس فرهنگی موزه‌ای دفینه با موزه‌های هنر جهان و هنر اسلامی، گوهر و آرایه‌های تاریخی و پول ایران نیز از ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ به روی علاقه‌مندان باز است.

مرکز فرهنگی موزه‌ای هنر ایران واقع در کاخ مرمر هم از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۶ باز خواهد بود و بازدیدکنندگان باید برای دیدن این موزه کارت ملی همراه داشته باشند وسایل خود از جمله تلفن همراه را به قسمت امانات بسپرند.

مرکز فرهنگی موزه‌ای زمان هم که به تازگی رواق فرازمان را به مجموعه ساعت‌های خود اضافه کرده است، از چند ماه پیش تا کنون فعالیت خود را گسترده‌تر کرد و در روزهای ایام عید نیز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب باز خواهد بود.

مرکز فرهنگی موزه ملی هنرهای اصفهان و پردیس فرهنگی موزه‌ای شهدای رامسر نیز از ساعت ۹ تا ۱۸ باز هستند. اما مرکز فرهنگی موزه‌ای نور و روشنایی یزد با اینکه مانند سایر موزه‌های این گروه از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند، اما تا ساعت ۲۰ به روی بازدیدکنندگان باز است.

بازدیدکنندگان باید در نظر داشته باشند که همه مجموعه‌های گروه موزه‌های دفینه در روزهای ۲۹ اسفند، اول فروردین و ۱۳ فروردین بسته خواهند بود. همچنین در طول ایام عید نیم ساعت قبل از اتمام زمان بازدید، بلیت جدید فروخته نمی‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار