gardeshban.ir

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد موفق به جابجایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است.
کد خبر: ۶۱۸۸۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳

عزت اله محمدی، اظهار کرد: بر اساس آمارهای بدست آمده از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد موفق به جابجایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است.

وی با بیان این که پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت گردشگری با بهره گیری از تجهیزات هوشمند و ابزارهای مدرن از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه افزایش پذیرش مسافر هوایی برخوردار می‌باشد، افزود: این فرودگاه در پیک نخست سفرهای نوروزی و ظرف مدت ۱۲ روز گذشته نسبت به پذیرش و اعزام تعداد ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر مسافر و گردشگر و ارائه خدمات فرودگاهی به گردشگران اقدام نموده است.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش خاطر نشان کرد: در طول زمان یاد شده با نشست و برخاست تعداد یک هزار و ۱۵۲ پرواز، فروگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد، به عنوان سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور نقش موثری در ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی داشته است.

وی تصریح کرد: جلب رضایت گردشگران نوروزی از ماموریت های اصلی کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش می باشد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی در این زمینه گام های موثری برداشته شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار