gardeshban.ir

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیام‌ نوروزی خود گفت: مشارکت مردم جزیره کیش در جهش تولید نقش زیادی دارد.
کد خبر: ۶۱۸۸۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۳-1403 January 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در پیام نوروزی خود با اشاره به نام گذاری امسال با نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند مناسبات و شرایطی است که باید فراهم شود.وی افزود: سال گذشته نیز تلاش کردیم توسعه کیش با مشارکت مردم باشد. مشارکت مردمی به مفهوم مشارکت بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و همه آحاد مردم است و همه باید با همدلی در راه تحقق جهش تولید و خدمت تلاش کنند.

رحیم سرهنگی اظهار داشت : سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی اصلی در منطقه باید شرایط و بستری را فراهم کند تا مشارکت مردم محقق شودتا در بلند مدت موفق باشیم.وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه شرکت آب و برق کیش سال گذشته افتاد گفت: در حال رایزنی و تلاش هستیم تا مالکیت این شرکت از بخش خصوصی به سازمان منطقه آزاد کیش باز گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی شهروندان کیش موضوع واردات خودرو بود که در بهمن سال گذشته شاهد پلاک گذاری اولین خودروی وارداتی بودیم و می‌توانیم با ورود خودرو شاهد توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش باشیم.

وی افزود: منتظر هستیم تا پیگیری ها در فرایندهای بالادستی برای واردات خودرو‌های سواری به سرانجام برسد و امیدواریم بتوانیم در نیمه اول امسال شاهد ورود خودرو‌های سواری باشیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار