gardeshban.ir

هتل چهار ستاره گوبی گاردن شانگهای (Gubei Garden Hotel Shanghai Hongqiao) در منطقه تجاری شهر قرار دارد و پیاده تنها سه دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارد.
کد خبر: ۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
معرفی هتل 4 ستاره گوبی گاردن شانگهای

خدمات رفاهی هتل گوبی گاردن شانگهای
از جمله امکانات هتل می توان به خدمات نظافت روزانه، داشتن پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی و اینترنت بی سیم رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. استفاده از اتاق جلسات و امکانات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی نیازمند پرداخت هزینه جداگانه هستند. اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهد و برای تحویل دادن آن تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل به زبان های انگلیسی، چینی و ژاپنی صحبت می کنند.

محوطه مخصوص سیگار
تهیه هوای مطبوع
اتاق های سیگار ممنوع
اتاق های عایق صدا
گاو صندوق
کرایه اتومبیل
تجهیزات برگزاری عروسی
روزنامه
آسانسور
اتاق خانواده
خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه
واکس کفش
خدمات ارز
پذیرش سریع
پذیرش ۲۴ ساعته

معرفی هتل 4 ستاره گوبی گاردن شانگهای

امکانات تفریحی هتل گوبی گاردن شانگهای
هتل دارای باغی است که می توانید در آن گردش کنید. از طرفی اگر شما حسابی اهل ورزش کردن هستید و باشگاه در برنامه روزانه شما جایگاه ویژه ای دارد با خیال راحت این هتل را انتخاب کنید چون دارای سالن بدنسازی می باشد. اگر تمایل داشته باشید صبحانه در اتاقتان سرو خواهد شد.

رستوران های هتل:

رستوران کاینگناکشین: رستورانی که انواع غذاهای محلی و سنتی چین را سرو می کند.

معرفی هتل 4 ستاره گوبی گاردن شانگهای

رستوران چوهوا: آماده پذیرایی از مهمانان هتل با غذاهای ژاپنی می باشد.

امکانات اتاق های هتل
اتاقی ها دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. از جمله امکانات آن ها داشتن تلوزیون صفحه تخت، مینی بار، دستگاه چای و قهوه ساز فوری و امکانات آن به همراه لوازم بهداشتی که روزانه شارژ می شود، سشوار، دمپایی، حمام، گاو صندوق، تلفن، میز، کاناپه، سیستم بیدار باش و حوله می باشد.

انواع اتاق های هتل
اتاق های سوپریور دابل: این اتاق ها ۲۵ متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت کینگ سایز هستند و دو بزرگسال همراه ۱ کودک می توانند در آن اقامت کنند.
اتاق های کینگ رو به باغ: اتاق هایی با ۲۸ متر مربع وسعت که دارای یک تخت دابل می باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال و کودکشان باشند.
اتاق اکونومی دابل: این اتاق ها ۱۸ متر مربع مساحت و دارای یک تخت کینگ سایز هستند، ۲ بزرگ سال گنجایش آن ها است.
اتا ق دولوکس دابل: با ۳۰ متر مربع وسعت دارای یک تخت دابل می باشند که ۲ بزرگ سال همراه ۱ خردسال می توانند در آن بمانند.
اتاق استاندارد تویین: با ۲۳ متر وسعت دارای دو تخت سینگل هستند و ۲ نفر ظرفیت آن است.
اتاق استاندارد دابل: با ۲۵ متر بزرکی دارای یک تخت دابل و طرفیت دو نفر است.
سوییت دولوکس: ۷۰ متر مساحت سوییت ها است و دارای یک تخت دابل بزرگ و گنجایش دو مهمان بزرگسال و یک کودک هستند.

معرفی هتل 4 ستاره گوبی گاردن شانگهای

فاصله هتل تا جاذبه های شانگهای
ایستگاه جاده ییلی:۱۰۰ متر با شما فاصله دارد و اگر تنها دو دقیقه پیاده روی کنید به مقصد خود خواهید رسید و میتوانید از این جا به مقاصد دیگر خود دسترسی داشته باشید.
پارک چنگفنگ:این پارک از شما ۳ کیلومتر دورتر می باشد. با ۴۰ دقیقه پیاده روی و یا ۱۲ دقیقه تاکسی سواری آن را خواهید دید.
بنای جینگان: ۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی تقریبا ۱۵ دقیقه ای به آن خواهید رسید. اگر هم بخواهید با مترو بروید، با احتساب تعویض خط، حدودا ۳۷ دقیقه در راه خواهید بود.
خیابان معروف نانجینگ:  ۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی ۲۰ دقیقه بعد می رسید. اگر از مترو استفاده کنید ۳۳ دقیقه بعد به این خیابان خواهید رسید.
پیپلز اسکوئر یا میدان مردم:حدودا ۸ کیلومتر فاصله آن با هتل است که می توانید با تاکسی طی ۲۰ دقیقه به آن جا برسید. با مترو هم ۴۳ دقیقه در راه خواهید بود.
مرکز خرید شینتیاندی:  ۲ کیلومتر فاصله آن با هتل است که اگر تاکسی بگیرید ۱۸ دقیقه در راه خواهید بود. با متروی خط ۱۰، حدودا ۳۵ دقیقه طول می کشد.

ایستگاه قطار جنوبی شانگهای: ۹ کیلومتر از شما دورتر است. با تاکسی این مسیر را ۱۷ دقیقه ای و با مترو ۳۵ دقیقه ای طی خواهید کرد.
باغ یو:۱ کیلومتر است که اگر با مترو به آنجا بروید ۴۰ دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز ۲۰ دقیقه ای شما را به این جاذبه می رساند.
برج اورینتال پیرل: ۳ کیلومتر مسافت آن را ۲۵ دقیقه ای با تاکسی می توانید طی کنید. با مترو نیز طی ۵۵ دقیقه خواهید رسید.
برج جین مائو: ۶ کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با تاکسی ۲۰ دقیقه ای و با مترو ۴۹ دقیقه ای طی کنید.
فرودگاه بین المللی شانگهای هونگچیائو: ۳ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۲۰ دقیقه بعد خواهید رسید. ترجیح ما این است که از مترو استفاده نکنید، زیرا ۱ ساعت طول می کشد.

معرفی هتل 4 ستاره گوبی گاردن شانگهای

فرودگاه بین المللی شانگهای پودنگ: ۴ کیلومتر با هتل گوبی گاردن شانگهای فاصله دارد. تاکسی شما را طی ۵۰ دقیقه به آنجا می رساند. با مترو هم ۲ ساعت در راه خواهید بود.




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار