gardeshban.ir

هتل چهار ستاره نارای بانکوک (Narai Hotel) در قلب این شهر جای گرفته است و بیش از ۴ دهه است (از سال ۱۹۶۸) که با میزبانی فوق العاده و امکانات بازسازی شده از مهمانانش پذیرایی می کند.
کد خبر: ۱۱۲۱۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
معرفی هتل نارای بانکوک با ۴ ستاره

خدمات رفاهی هتل نارای بانکوک
اینترنت رایگان درتمامی قسمت های هتل در دسترس می باشد. پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی قابل استفاده است. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. شست و شوی لباس با پرداخت هزینه اضافه انجام می شود. اگر با اهداف کاری سفر می کنید می توانید مبلغی را بپردازید و در مقابل از اتاق جلسات و خدمات آن بهره مند شوید. هتل سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاه را با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار خواهد داد.

معرفی هتل نارای بانکوک با ۴ ستاره

از دیگر امکانات هتل می توان به داشتن دستگاه تهویه هوای مطبوع، انبار چمدان، آسانسور و اتاق هایی که سیگار کشیدن در آن ممنوع است اشاره کرد. چک این هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد انجام می وشد و برای خالی کردن اتاقتان تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت دارید. کارمندان به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل نارای بانکوک
مهمانان هتل می توانند در استخر داخل سالن و یا استخر فضای باز هتل نارای بانکوک شنا کنند یا به ورزش در باشگاه بدنسازی آن مشغول شوند. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. هتل بلیط تورهای گردشگری اطراف را می فروشد و اگر تمایل داشته باشید با دریافت هزینه اضافه نگهداری از کودک شما را بر عهده خواهند گرفت. امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد.

معرفی هتل نارای بانکوک با ۴ ستاره 

رستوران هتل:

رستوران رابیانگتون: رستورانی که غذاهای بین المللی را برای صبحانه، نهار و شام سرو می کند و طبقه اول قرار دارد.

رستوران پپرونی: رستورانی ایتالیایی که به تازگی افتتاح شده است و از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ غذا طبخ می کند.

سنری لانج: مکانی مناسب برای خوردن نوشیدنی و اسنک های سبک در طبقه همکف که از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۲ شب خدمات می دهد.

امکانات اتاق های هتل
اتاقی های دارای اینترنت رایگان هستند. مهمانان می توانند از هوای مطبوع اتاق ها لذت ببرند. از جمله امکانات آن ها تلوزیون ال سی دی، یخچال، تلفن، بطری آب رایگان، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار(در صورت درخواست)، مینی بار، سرویس روزانه، دمپایی، دستگاه چای و قهوه ساز فوری، میز و تخت اضافه می باشند.

انواع اتاق های هتل
اتاق های استاندارد: این اتاق ها ۲۸ متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت کینگ سایز یا دو تخت تویین هستند و دو بزرگسال همراه یک کودک می توانند در آن اقامت کنند.
اتاق های دولوکس: اتاق هایی با ۲۸ متر مربع وسعت که دارای یک تخت کینگ سایز یا دو تخت توین می باشند و می توانند میزبان ۳ بزرگ سال و دو کودک باشند.
سوییت اکسکیوتیو: این اتاق ها مجموعا ۳۸ متر مربع مساحت و دارای یک تخت کینگ سایز هستند، سه بزرگ سال همراه دو کودک گنجایش آن ها است.
اتاق سوپریور: با ۲۸ متر مربع وسعت دارای یک تخت دابل بزرگ  یا دو تخت تویین می باشند که ۲ بزرگ سال همراه ۱ خردسال می توانند در آن بمانند. منظره اتاق رو به شهر است.

معرفی هتل نارای بانکوک با ۴ ستاره

فاصله هتل تا جاذبه های  بانکوک
مرکز خرید بانکوک فشن اوتلت: ۵۵۰ متر از شما دورتر است که پیاده، ۷ دقیقه ای می رسید.
محله سوخومویت سوی ۱۱: با این جاذبه تقریبا ۷ کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا ۱۶ دقیقه ای به آنجا می رسید و پیاده ۵۷ دقیقه طول می کشد.
کلیسای واتانا:۲ کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، ۲۵ دقیقه برای رفتن به آنجا زمان نیاز دارید.
مرکز خرید سیام سنتر: ۷ کیلومتر مسافت این فروشگاه را می توانید با تاکسی ۱۲ دقیقه‌ای، طی کنید. با اتوبوس هم حدودا ۲۷ دقیقه راه خواهید بود.
بانکوک سیتی پیلار: ۵ کیلومتر با شما فاصله دارد. تاکسی شما را بعد از ۱۸ دقیقه به این جاذبه می رساند. اگر ترجیح می دهید با اتوبوس به اینجا بروید، حدودا ۱ ساعت را باید در نظر بگیرید.
کاخ بزرگ: ۲ کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی ۳۲ دقیقه برای رسیدن به آن زمان نیاز دارید. اتوبوس شما را ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه ای می رساند.

وات آرون:تا اینجا ۶ کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی بعد از ۲۱ دقیقه خواهید رسید. اتوبوس هم شما را بعد از ۱ ساعت و ۲۲ دقیقه خواهد رساند.
بازار چاتوچاک:از هتل نارای بانکوک ۹ کیلومتر فاصله تا این مرکز خرید است. اگر تاکسی را انتخاب کنید، ۳۵ دقیقه ای و اگر با دیگر وسایل حمل و نقل عمومی بروید ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه در راه خواهید بود.

معرفی هتل نارای بانکوک با ۴ ستاره

خیابان خائوسان:۲ کیلومتر از شما دورتر است. تاکسی ۲۲ دقیقه ای و اتوبوس ۵۴ دقیقه بعد شما را می رسانند.
فرودگاه دون موانگ: ۶ کیلومتر با این فرودگاه فاصله دارید که توسط تاکسی حدود ۳۵ دقیقه در راه خواهید بود.
فرودگاه بین المللی سووارنابومی: تا این فرودگاه حدود ۳۵ کیلومتر فاصله دارید که تاکسی ۳۸ دقیقه ای شما را می رساند. اگر با متروی شهری بروید، ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه در راه خواهید بود.

معرفی هتل نارای بانکوک با ۴ ستاره

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار