gardeshban.ir

این پارک ها فقط به خاطر سرسره های متفاوتشان انتخاب نشده اند بلکه تجربه های خانوادگی، مورد علاقه بودن بچه ها و بالاتر از همه فعالیت های متنوعی که در این پارک ها می توان انجام داد، معیارهای اصلی انتخاب آنها بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
برترین پارک های آبی دنیا چه ویژگی هایی دارند؟

۳ پارک آبی برتر که اخیرا انتخاب شده اند

تا بحال خودتان را در یک پارک آبی با سرسره های مرتفع که دورتادورتان را کوسه های خشمگین یا دلفین فرا گرفته تصور کرده اید؟ در دنیای شلوغ پلوغ و مدرن امروزی، سرگرمی های مختلف و تفریحاتی که از پارک های آبی نشات می گیرند، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته اند. در لیست زیر تعدادی از برترین پارک های آبی دنیا را در سال های اخیر می توانید ببینید. این پارک ها فقط به خاطر سرسره های متفاوتشان انتخاب نشده اند بلکه تجربه های خانوادگی، مورد علاقه بودن بچه ها و بالاتر از همه فعالیت های متنوعی که در این پارک ها می توان انجام داد، معیارهای اصلی انتخاب آنها بوده است. همچنین وجود فضاهای بسیار بزرگ با آب تمیز یکی دیگر از گزینه ها برای انتخاب این پارک های آبی است و گرنه به جای رفتن به مکانها می توان به استخرهای کوچک خانگی رفت.

۳ پارک آبی برتر که اخیرا انتخاب شده اند

چه پارک آبی هایی را نباید در زندگی تان از دست بدهید؟
۱-مکعب آبی، چین: این پارک که در سال ۲۰۰۸ برای بازیهای المپیک ساخته شد، در شهر بیجینگ چین قرار دارد و به "مکعب آبی خوشحال جادویی” معروف است. بهترین تفریحی که در این پارک آبی وجود دارد و باعث معروف شدن آن شده است، AquaLoop(حلقه ی آبی) است که بعد از قدم گذاشتن به داخل آن وارد تونل آهنی ای عظیم و مرتفعی می شوید که نفستان را درطول سواری در سینه تان حبس می کند. داخل این مکعب آبی، نور آبی شفافی در تمام طول مسیر ساطع می شود و باعث می شود که احساس کنید وارد یک کارتون شده اید! 

۲-پارک آبی جهانی، کانادا: بعد از جزایر استوایی در کانادا، پارک آبی جهانی کانادا، بزرگترین پارک آبی سربسته در دنیاست که بزرگترین موج آبی را در جهان با بیشتر از ۲٫۷ میلیون گالن آب دارد. طوفان آبی، معروفترین جاذبه ی این پارک آبی است که در آن هر ۵ دقیقه یکبار، موج های ۵ تا ۶ متری رها می شوند و افرادی که در آب هستند را کاملا روی آب شناور می کنند و منظره ی بامزه ای را بوجود را بوجود می آورند. سرسره های مرتفع و مارپیچ یکی دیگر از دلایل معروف شدن این پارک آبی است. پارک آبی جهانی یکی از مکان هایی است که وقتی پایتان را در خاک کانادا گذاشتید باید حتما بروید.

۳ پارک آبی برتر که اخیرا انتخاب شده اند

۳-پارک آبی آکواتیکا اورلاندو، فلوریدا (Aquatica Orlando): آکواتیکا اورلاندو بزرگترین ساحل شنی دست ساز را در ببین پارک های آبی دیگر دارد. جاذبه ی اصلی این پارک آبی، شیرجه در بین دلفین هاست. افرادی که در پارک هستند در طول آکواریومی که پر از دلفین است شیرجه می زنند. نزدیک به ۶۰۰۰۰ گونه گیاه مختلف در این پارک آبی کاشت شده است. اگر دوست دارید همزمان هم از طبیعت و هم از شگفتی های ساخت بشر لذت ببرید، پارک آبی آکواتیکا اورلاندو یکی از بهترین هاست.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار