gardeshban.ir

سفر کردن فقط به معنای انتخاب یک مقصد گردشگری نیست. در واقع اینکه «چطور» و «به چه دلیل» سفر می کنید هم نقش مهمی در به یاد ماندنی بودن سفرتان بازی می کند.
کد خبر: ۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
بنابریان بعد از اینکه مقصد سفرتان را مشخص کردید، سوال بعدی تان باید این باشد که قرار است در آنجا چه کار کنید. در اینجاچند ایده ی خوب برای شما آمده شده است:
 
۱- پیاده روی

سفرهای پیاده روی همیشه ارزشش را دارند مخصوصا اگر جایی با مناظر ددینی را انتخاب کرده باشید که مطمئنا تمام کشورهای دنیا، چیزی برای نشان دادن دارند. برای این نوع سفر باید مطمئن باشید که سالم هستید، لوازم مورد نیاز را دارید و بد نیست کمی هم خودتان را برای پیشامدهای ناخوشایند احتمالی آماده کنید.

۲- اسکی رفتن| اسنوبرد

شاید فکر کنید که این نوع سفر کردن کمی گران برایتان تمام می شود اما این موضوع کاملا بستگی به این دارد که شما کجا را برای این کار انتخاب کنید. اما هر چقدر هم که فکر کنید هزینه ی بالایی دارد، مطمئن باشید حسی که سرخوردن از روی برف های ترد سفید به شما می دهد، حداقل برای یکبار ارزشش را دارد.

۳- فستیوال های موسیقی

معمولا با شروع فصل تابستان، فستیوال های موسیقی هم در سرتاسر دنیا شروع می شوند و اگر بتوانید به اروپا سفر کنید، با تعداد زیادی از آنها مواجه می شوید که در انتخاب ممکن است کمی گیج شوید! البته که می توانید گروه مورد علاقه تان را انتخاب کنید اما هر گروهی را هم که انتخاب کنید، به خاطر اتمسفرشادی که دارد، خیلی فرقی ندارد!
 
۴- کوهنوردی

اگر شما یک کوهنورد خبره هستید، و دوست دارید تا بهای بالا رفتن از شیب های تند را با آسیب های احتمالی بپردارید، پیشنهاد می کنیم یکی از قله های اورست یا K2 را انتخاب کنید. اگر هم آماتور هستید، انتخابهای زیاد دیگری می توانید داشته باشید.

۵- سفر جاده ای

کمی ماجراجو باشید هم بد نیست. یک ماشین با ۳ دوست و یک نقشه ی دیوانه وار و پیش به سوی یک ماجراجویی تمام عیار! معمولا در سفرهای جاده ای آنچه که مهم است، خود سفر است تا مقصد. در ضمن خوبی ای که این نوع سفر دارد این است که می توانید آن را بدون ترک کردن شهری که در آن زندگی می کنید، انجام دهید.
 
۶- سافاری

این نوع سفر معمولا در آسیا یا آفریقا انجام می شود و می تواند تا حد زیادی هزینه بردار باشد. ترسی که از دیدن حیوانات وحشی ای که به طعمه شان حمله می کنند، به شما دست می دهد، فراموش نشدنی است.

۷- موج سواری

شهرهای ساحلی فوق العاده ی زیادی در دنیا وجود دارند که برای امتحان کردن این نوع هیجان، ایده آل هستند. چه اندونزی را برای این کار انتخاب کنید و چه تایلند، کرم ضد آفتابتان را فراموش نکنید!

۸- سفرهای داوطلبانه

اگر فکر می کنید مهارت کافی را برای تبدیل کردن دنیا به یک جای بهتر برای زندگی دارید، جواب شما، سفر کردن داوطلبانه است. فقط حواستان باشد که جای معتبری را برای این کار انتخاب کنید.
 
۹- کمپینگ

وقتی به یک سفر کمیپینگ می روید، واقعا شانس این را دارید که خودتان را به چالش بکشید یا حداقل شبی را زیر آسمان پر ستاره صبح کنید. زیاد هم لازم نیست سخت بگیرید، کمپینگ می تواند به سادگی چادر زدن در یک پارک و یا به سختی شکار حیوانات و رها کردن خودتان در حیات وحش باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار