gardeshban.ir

معمول ترین جرایم در این کشور سرقت، کیف قاپی،جیب بری و سرق مسلحانه است. در رستوران ها، کافی نت ها، وسایل حمل و نقل عمومی و ترمینال های قطار حواس خود را جمع کنید. همیشه حواستان به وسایل شخصیتان باشد.
کد خبر: ۱۶۰۰۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸-1398 May 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
همیشه حواستان به وسایل شخصیتان باشد. از حمل حجم زیاد پول نقد و جواهرات گرانبها خود داری کنید. پاسپورت خود را در صندوق امانات هتل بگذارید و همیشه تصویر جزئیات مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید. از مکان های تاریک و خلوت در شب پرهیز کنید. 

دزدان زمانی که وانمود می کنند که می خواهند به شما کمک کنند، از شما سرقت می کنند. گزارشاتی نیز از سارقینی هست که وانمود می کنند مهمان هتل هستند و در سالن هتل کیف قاپی می کنند. ممکن است کیف دستی تان در مکان های شلوغ بریده شود. ممکن است حین استفاده از تلفن همراه در خیابان ان را از شما بدزدند. سرقت از خوروهای بدون مراقب، خصوصا خودروهای اجاره ای معمول است. اشیای گران قیمت خود را دور از دید نگاه دارید. 

در شهر بونس ایرس ، در محلات "سن تلمو"، لا بوکا، خیابان فلوریدا و ریواداویا همیشه مراقب باشید. سرقت و صدمه جسمه و استفاده از اسلحه در خیابان های محله "لا بوکا" معمول هستند. مطمن شوید که در مناطق مشخص شده گردشگری قرار دارید که پلیسان زیادی در ان گشت می زنند. 

در محله مندوزا، همیشه و خصوصا در ایستگاه اتوبوس و پارک سن مارتین مراقب خود باشید. 
اگر ممکن است، از قبل تاکسی بگیرید. اگر در خیابان تاکسی می گیرید، حتما از  تاکس های تلفنی استفاده کنید. اگر میزبانی در فرودگاه منتظر شما است و وی را نمی شناسید، حتما هویت او را تایید کنید. 

ادم ربایی در ارژانتین معمول است. تا  زمانی که ادم رباها حساب بانکی فرد را با کارت اعتباری خالی کنند،  قربانی خود را نگه می دارند. زمانی که باج پرداخت شد، بلافاصله فرد ازاد می شود.  زمانی که می خواهید از خودپرداز پول بگیرید ممکن است از شما سرقت شود. 

اگر قربانی جرمی هستید، سریعا به پلیس اطلاع دهید

در بونس ایرس، پلیس 24 ساعته به زبان انگلیسی با شماره 101 در دسترس است. یک تلفن چند زبانه برای گردشگران با شماره 5000 999 0800 نیز به تازگی فراهم شده است. 

ورزش های هیجانی در آرژانتین

اگر در ورزش هایی هنچون کوه نوردی، بالن سواری، پاراگلایدینگ و...فعالیت دارید، از پیش بینی های ایمنی اطمینان حاصل کنید. از مکان های خوش نام و مشهور استفاده کنید و بر اموزش تاکید داشته باشید. مطمئن شوید بیمه نامه شما فعالیتی را که مایلید انجام دهید تحت پوشش دارد. 

موقعیت  سیاسی 

تظاهرات سیاس و جیب بری در ارزانتین بیش تر انگلستان معمول  است. ممکن است در هر مکانی در ارژانتین این رویدادها اتفاق بیفتند. برخی تظاهرات ها هستند که افراد زیادی در ان شرکت می کنند و نمونه های خشونت باری نیز گزارش شده است. مراقب رسانه ها باشید و از این وقایع دوری کنید.

سفر های داخلی در آرژانتین

در نا ارامی ها و اشوب های اجتماعی مردم مسیرهای منتهی به بونس ایرس را می بندند. این امر می تواند باعث تاخیر طولانی شود. 

سفر هوایی  در آرژانتین

زمان حرکت هواپیما ها در ارژانتین به علت تاخیر ها و لغو پرواز ها غیر قابل اعتماد است. قبل از حرکت به سمت فرودگاه، با اژانس مسافرتی یا شرکت خود هماهنگی لازم را انجام دهید. 

امنیت شرکت های هوایی خصوصی را ضمانت نمی کنیم اما لیستی از خطوط هوایی بین المللی هست که با مراجعه به ان با خیال راحت می توانید سفر کنید. این لیست کامل نیست و نبودن نام یک شرکت در ان به معنی عدم تایید ان نیست. 

سفر جاده ای در آرژانتین

برای رانندگی در ارژانتین  به "اجازه بین المللی رانندگی" نیاز دارید. 

سطح امنیت جاده ها و رانندگی متفاوت است. احترام به قوانین رانندگی  ناهمگون است، و ممکن است  دیگر راننده ها حرکت های غیرقابل پیش بینی انجام دهند. در شهر های بزرگ، همیشه شیشه ها و درها را قفل کنید. 

زمانی که در استان  "میزیونز" نزدیک مرز برزیل و پاراگوئه  رانندگی می کنید مراقب باشید. از این ناحیه قاچاق کالا بین دو کشور انجام می شود.

سفر دریایی در آرژانتین

مواردی از بی نظمی و اشوب توسط گروه های فعالین سیاسی  بر علیه کشتی های انگلیسی ، و کشتی های ماهیگری در جزایر فالکند صورت گرفته است. اگر مسئول یک کشتی هستید، قبل از اغاز سفر با مقامات مسئول یا شکرت خود تماس بگیرید. بسیاری از کشتی های کروز و گردشگران نباید مورد ازار قرار بگیرند. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار