gardeshban.ir

همزمان با پایان تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی پلیس راه نیروی انتظامی روز چهارشنبه با اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان و هراز در سه روز پایانی این تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۴۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
همه ساله همزمان با پایان تعطیلات تابستانی، محور‌های منتهی به پایتخت به دلیل حجم زیاد تردد خودرو‌ها برای بازگشت به پایتخت و دیگر شهر‌ها زیر بار ترافیک سنگین خودرو‌ها قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم پلیس راه کشور امسال نیز برای کاهش ترافیک در دو محور کندوان و هراز و روان سازی حرکت خودرو‌ها محدودیت‌های چند روزه را در این دو محور اعمال می‌کند تا از این طریق مسافران بدون هیچگونه حادثه‌ای و با ترافیک روان‌تر به مقصد برسند.

بر اساس اعلام روز چهارشنبه پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) شروع می‌شود و تا ۲ بامداد روز دوشنبه اول مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

محور چالوس - کرج

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز

- تردد تمامی تریلر‌ها در محور هراز در این مدت ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز بعد ازآب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد روز پنجشنبه و از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه (بیست وهشتم تا سی و یکم شهریور) تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه بیست و نهم شهریور از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار