gardeshban.ir

نماینده مجلس/
نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد که با تدابیر اندیشیده شده مشکل خاصی برای بازگشت زائران حسینی به کشور وجود ندارد و تردد در محور ها تحت کنترل است.
کد خبر: ۱۸۵۰۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸-1398 July 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
سلام امینی با اشاره به آخرین وضعیت مرز مهران و بازگشت زائران از کربلای معلی، بیان کرد: الحمدالله تردد به شکل روان در حال انجام است. بیشتر زائرانی که از مرز مهران از کشور خارج شده اند، به کشور بازگشته اند. بر اساس آمار ها تا شب گذشته از کل زائرانی که از مرز مهران خارج شده اند، تنها 600 هزار نفر هنوز از این مرز به کشور بازنگشته اند. البته از آنجا که برخی از زائران در مسیر بازگشت مرز مهران را انتخاب می کنند، افراد بیشتری قصد بازگشت به کشور را از طریق این مرز داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در مجموع تردد به شکل روان در حال انجام است. در دو روز گذشته در شهر ایلام جمعیت زیادی حضور داشت. اما مشکل خاصی وجود ندارد و همه امکانات برای خدمت رسانی به زوائر اربعین حسینی فراهم است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: از ایلام تا مهران یک جاده اصلی وجود دارد که آن را جاده ایلام-صالح آباد- مهران می نامند. این جاده چهار بانده است و از حدود سه روز پیش بر بازگشت زائران یک طرفه شده است. یک محور دیگر به نام ایلام-ملکشاهی-مهران وجود دارد که اکنون دو طرفه است.

وی در ادامه تاکید کرد: مشکل خاصی برای بازگشت زائران حسینی به کشور وجود ندارد و امکانات برای خدمت رسانی به زائران فراهم است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار