gardeshban.ir

اگر اولین بار است که به اسکی می روید و یا اگر این اولین سفر شما برای اسکی است،باید چه انتظارهایی داشته باشید؟باید چگونه عمل کنید؟چه اتفاقی خواهد افتاد؟چه لباسی برای اینکار مناسب است؟
کد خبر: ۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸-1398 August 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
 اگر اولین بار است که به اسکی می روید و یا اگر این اولین سفر شما برای اسکی است، باید چه انتظارهایی داشته باشید؟ باید چگونه عمل کنید؟ چه اتفاقی خواهد افتاد؟چه لباسی برای اینکار مناسب است؟ و خیلی چیزهای دیگر....

1. تجهیزات برای اسکی

تجهیزات مورد نیاز برای اسکی معمولا کمی گران هستند اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا اصلا نیازی به خرید نیست.شما می توانید این تجهیزات را کرایه کنید.تمامی این وسایل از نظر سالم بودن و ایمنی چک می شوند اما خود شما نیز قبل از استفاده ،چک کنید.مثلا چکمه ها نباید خیلی تنگ باشند زیرا کار اسکی را دشوار می کنند.وسایل اسکی نباید شکسته و یا دارای ترک باشند،زیرا ممکن است مشکلی برای شما به وجود آورند.

2.لباس اسکی

لباس شیک اسکی،اعتماد به نفس شما را بالا می برد اما مهم ترین چیز کیفیت و راحتی شماست.لباس باید گرم باشد.دستکش ها باید انعطاف پذیر و ضد آب باشند.عینک آفتابی باید دارای لنز قوی و با کیفیت باشد تا انعکاس نور بر روی برفها به شما آسیبی نزند.همچنین کرم ضد آفتاب و چرب کردن لب ها را نیز فراموش نکنید.تاثیر خورشید در آب و هوای سرد و برفی را نباید نادیده گرفت.

3.آموزش اسکی

اسکی نیز مانند هر ورزش دیگر نیاز به بهره مندی از آموزش های لازم دارد.نباید از روز اول اسکی انتظار داشته باشید که بهترین باشید و روز خاطره انگیزی داشته باشید.باید سعی کنید که به آرامی راه بروید و خود را کنترل کنید.اگر ترس خود را کنار بگذارید بعد از مدتی تمرین می توانید مهارتهای لازم را کسب کنید.


4.مراقب هشدارها باشید

اگر به تازگی اینکار را شروع کرده اید،نباید عجله کنید و یا با اعتماد به نفس زیاد شیب های تند را برای تمرین انتخاب کنید.باید به هشدارها توجه کنید.مثلا ممکن است شیبی مناسب به نظر برسد اما در انتها به دلیل برخی پیج ها نتوانید خود را کنترل کنید و دچار حادثه شوید.پس نسبت به علائم هشداری آگاه باشید و به حرف و راهنمایی های مربیان گوش فرا دهید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار