gardeshban.ir

اگر تاکنون به کشور مالزی و شهر کوالالامپور سفر نکرده‌اید و در مورد آن اطلاع خاصی ندارید، برجی‌های دوقلوی پتروناس را به خاطر بسپارید.
کد خبر: ۱۸۸۰۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۸-1398 August 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
برج‌های دوقلوی پتروناس مالزی باوجوداینکه جاذبه‌های گردشگری به شمار نمی‌آیند، اما سالانه هزاران گردشگر برای بازدید و خرید به دیدن آن می‌روند.

برج‌های دوقلوی پتروناس، مانند دو راکت نقره‌ای‌رنگ که از زمین سبز شده باشند در شهر کوالالامپور مالزی به‌عنوان پایتخت تأسیس شده‌اند. این برج‌های زیبا و درعین‌حال عظیم به‌عنوان نماد رشد اقتصادی کشور مالزی بنا شده‌اند و هنوز مانند گوهری درخشان در شهر می‌درخشند.
 
عملیات ساخت برج‌های دوقلوی پتروناس در سال 1995 میلادی آغاز شد و در سال 1998 به اتمام رسید. عظمت و جذابیت این پل به حدی است که در 45 دقیقه اول هر تور 1500 بلیت برای بازدید از پل آسمان فروخته می‌شود. پل آسمان به محل اتصال برج‌های دوقلو گفته می‌شود که در طبقه 41 ساخته شده است و ارتفاع آن بیش از 370 متر است.

برای درک عظمت برج دوقلوی پتروناس نیازی نیست که زحمت خاصی به خود بدهید و فقط کافیست که به سفر نیم کیلومتری به سمت آسمان فکر کنید. ارتفاع این برج‌های دوقلو با احتساب آنتن‌ها 452 متر است که 88 طبقه را در برمی‌گیرد. چیزی که مسافرت در این نیم کیلومتر را راحت می‌کند، وجود 78 آسانسور فوق‌العاده است که مافوق تصور می‌باشند.
 
برج‌های دوقلوی پتروناس تا سال 2004 به‌عنوان مرتفع‌ترین برج دنیا شناخته می‌شد. بااین‌وجود در حال حاضر به‌عنوان بلندترین برج دوقلوی دنیا شناخته می‌شود و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند.

نکته جالب دیگر در مورد برج دوقلوی پتروناس وجود نمای شیشه‌ای و نورپردازی شبانه آن است. این برج در طول شب به‌مانند یک برج خاطره‌انگیز می‌درخشد و گردشگران بسیاری را در طول شب به خود جذب می‌کند. پیشنهاد می‌شود که در تورهای مالزی حتماً در طول شب به بازدید این برج بروید.

اگر هم به خرید و آوردن سوغاتی در سفر عادت دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های موجود در برج‌های دوقلوی پتروناس خرید کنید. البته فضای داخلی پل آسمان به صورت یک فروشگاه عرضه کالا ساخته شده است و 5 طبقه می‌باشد که می‌توانید سوغاتی مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید.
 
اگر قصد سفر به مالزی و بازدید از برج دوقلوی پتروناس را دارید، توجه داشته باشید که یکی از ساختمان‌های آن به شرکت نفتی پتروناس تعلق دارد. در ضمن فروشگاه‌های داخل این برج‌های عظیم با سبک معماری مدرن ساخته شده‌اند و از شیوه‌های سنتی مالزیایی در طراحی آن استفاده شده است. این تلفیق سنتی و مدرن باعث ایجاد صحنه‌های بدیع شده است.

معرفی برج‌های دوقلوی پتروناس مالزی/تصاویر

معرفی برج‌های دوقلوی پتروناس مالزی/تصاویر

معرفی برج‌های دوقلوی پتروناس مالزی/تصاویر

معرفی برج‌های دوقلوی پتروناس مالزی/تصاویر

معرفی برج‌های دوقلوی پتروناس مالزی/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار