gardeshban.ir

شرکت هواپیمایی کیش از هموطنان بازمانده در کیش خواست که بلیت خود را به صورت غیر حضوری و تک نرخی از وب سایت هواپیمایی کیش ایر خریداری کنند.
کد خبر: ۲۳۸۷۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
این شرکت در اطلاعیه ای ضمن دعوت هموطنان بازمانده در جزیره کیش و کیشوندانی که قصد بازگشت از جزیره را دارند به آرامش اعلام کرد: تمهیدات لازم برای بازگرداندن مسافران از کیش دیده شده است.

بر اساس این اطلاعیه بازگشت از جزیره کیش به مقاصد تهران، مشهد، بندرعباس، شیراز، اصفهان، برای مسافران طراحی و برنامه ریزی شده و کیشوندان نباید نگرانی داشته باشند.

بر همین اساس به منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و چند نرخی بودن تعرفه بلیط بازگشت، انتظار و سعی بر این بود با اضافه کردن زمان و نفرات در دفاتر فروش هواپیمایی کیش، خدمات رسانی مطلوب به هموطنان صورت گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون بعلت جمعیت پیش بینی نشده که توسط سایر خطوط هوایی به کیش منتقل شده اند، در مراکز فروش بلیت تجمع صورت گرفته است.

شرکت هواپیمایی کیش تاکید دارد به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا، مسافرین با مراجعه به وب سایت رسمی هواپیمایی کیش بلیط خود را بصورت تک ترخی تهیه کنند.

بدیهی است خرید از سایر طریق به قیمت بالاتر مجاز نمی باشد و به طور قطع سازمان هواپیمایی کشوری برابر مقررات با آژانس ها و یا مراکز فروش متخلف برخورد قانونی می کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار