gardeshban.ir

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده از همراهی منطقه آزاد قشم با فراخوان ائتلاف احزاب زنان اصلاح‌طلب برای پیوستن به کمپین "نه به تحریم و نه به کرونا" خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۸۱
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
فرشته سلجوقی با اعلام این خبر اظهار داشت: مردم آگاه قشم نیز مانند همیشه هم صدا با تمام کشور همه با هم و هم‌صدا علیه تحریم ها و علیه کرونا بپا خواسته و با عضویت در این کمپین انزجار خود را از محدودیت های ناجوانمردانه  اعلام کرده و در پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 تلاش خواهند کرد.

در متن فراخوان دفتر امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزادقشم آمده است:

در شرایطی که مردم در بسیاری از کشورهای جهان با هجوم گسترده ویروس کرونا که جامعه جهانی را در معرض تهدیدهای گوناگون قرار داده، روبرو شده اند، ملت بزرگ ایران متأثر از تحریم های غیرانسانی و سیاست های یکجانبه گرایانه دولت آمریکا، در شرایط پاندمی کرونایی باز قربانی شده و در گرفتاری میان دو جنگ و دو بحرانِ هم زمان، فرآیند پیشگیری و درمان آن ویروس در عمل با اختلال مواجه می شود.

لذا ضمن ابراز مراتب انزجار و اعتراض خود به ادامه روند تروریسم اقتصادی، شما را به پیوستن به کمپین "نه به تحریم و نه به کرونا/ #corona2plus" فرا می خوانیم، تا شاهد همبستگی جهانی در کنترل و مهار اینگونه سیاست های ظالمانه و انسان ستیزانه و نیز مدیریت کارآمد بحران کرونا در آینده نزدیک باشیم و بدینوسیله با میلیون ها امضاء؛ به مراجع بین المللی یاد آوری شود: ویروس کرونا بیماری جهانی است و مبارزه با آن نیاز به همدلی جهانی دارد.

یادآور می شود، علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک http://corona2plus.com/Corona2/En/Petition/ و ثبت نام به این کمپین مردمی بپیوندند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار