gardeshban.ir

تابه‌حال کلمه گیت پرواز به گوشتان خورده است و این کلمه را شنیده اید؟ اگر دانستن این که گیت پرواز چیست برای شما جذاب است مطلب زیر را بخوانید.
کد خبر: ۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفر همواره جذاب و فرح بخش است ولی گاهی خوب است تا درباره سفر بیشتر بدانیم و آگاهی خود را در این باره افزایش دهیم. در پروازهای خارجی و سفرهای داخلی شما تجربیات تازه‌ای خواهید داشت و نکات زیادی نیز خواهید آموخت.

گیت پرواز چیست؟

گیت پرواز مسیری است که برای عبور و مرور مسافران و کادر پرواز و خدمه هواپیما از داخل فرودگاه به درون هواپیما طی می شود. در این مسیر به مسافرانی که مراحل خرید بلیط هواپیما و چک-این را انجام داده و بلیط و کارت پرواز و سایر مدارک لازم را  به همراه دارند اجازه داده می شود که وارد هواپیما شوند. 

در این مرحله شما می توانید با یک ساک دستی با وزن حدود 8 کیلوگرم وارد شوید و بارهای سنگین تر و چمدان را باید قبل از ورود به گیت پرواز به قسمت پذیرش بار تحویل دهید. 

برای داخل شدن در هواپیما نیز شرایط خاصی وجود دارد مثلاً افرادی که دارای شرایط خاص هستند یا افرادی که در صندلی های عقب باید مستقر شوند زودتر وارد هواپیما می شوند تا در ورود مشکلی ایجاد نشود و ورود مسافران راحت تر صورت گیرد.

اگر دوست دارید همواره سفر کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید  و محدودیت زمان سفر ندارید می توانید گاهی بلیط هواپیما ارزان پیدا کنید تا بتوانید با کم‌ترین هزینه سفر کنید و جهان را با همه زیبایی هایش مشاهده نمایید.

در برخی از فصول قیمت بلیط هواپیما چه پرواز داخلی و چه پرواز خارجی در آن ها کمتر است و شما می توانید با مراجعه به آژانس های هواپیمایی آن را خریداری نمایید. البته قیمت بلیط هواپیما گاهی به شدت نیز بالا می رود ولی این موضوع همیشگی نیست و شما می توانید با بلیط های ارزان هم به سفر رفته و لذت ببرید.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار