gardeshban.ir

در حال حاضر انواع متنوعی از ویزای ژاپن برای ورود به این کشور وجود دارد و در آینده نیز انواع دیگری به آن اضافه خواهد شد که از آن جمله می توان به ویزای الکترونیکی eVisa اشاره کرد.
کد خبر: ۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
این ویزاها به طرق مختلفی از سفارت‌ها و کنسولگری‌های ژاپن به صورت مستقیم دریافت می‌شوند. این در حالی است که مراحل اپلیکیشن ویزای الکترونیکی به طور کامل به صورت آنلاین خواهد بود.

ویزای توریستی جهت بازدید ژاپن

ویزای توریستی Tourist Visa برای شهروندان کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین در دسترس است. این ویزا اجازه می‌دهد که متقاضی آن تا 90 روز در کشور ژاپن بماند و این امکان وجود دارد که برای ویزای دبل double-entry visa برای دو مسافرت کوتاه و در طول 6 ماه اپلای شود. برای دریافت ویزای توریستی ژاپن حتما با مشاوران خبره نیلگام تماس حاصل نمایید.

ویزای تجاری برای کسانی که ماموریت تجاری دارند

نوع دیگری از ویزای ژاپن وجود دارد که ویزای تجاری موقت Temporary Business Visa نامیده می‌شود و برای اقامت به مدت 90 روز به صورت سینگل Single یا دبل double-entry visa صادر می‌گردد (در صورتیکه هر دو سفر در فاصله زمانی بین 6 ماه باشد). اهداف سفر می تواند شامل کنفرانس‌ها، جلسات کاری، امضای قراردادهای کاری و سنجش وضعیت بازار باشد.

ویزای ترانزیت که فقط برای عبور از ژاپن صادر می شود

برخی از ملیت‌ها برای عبور از ژاپن و رسیدن به مسیر دیگری نیازمند دریافت ویزای ترانزیت Transit Visa ژاپن هستند. برخی دیگر از ملیت‌ها نیز تا زمانیکه در مکان مشخصی اقامت داشته باشند و فرودگاه را ترک نکنند، نیازی به دریافت ویزای ترانزیت ندارند. از آن‌جایی که خطوط هواپیمایی مرتبط با مسیرهای پروازی ایرانیان در این کشور وجود ندارد، عملا ایرانی‌ها به ندرت به این نوع ویزا نیاز پیدا می‌کنند.

ویزای کار ویژه افرادی که مهارت خاصی دارند

دو نوع ویزای کار ژاپن وجود دارد. یکی ویزای کار working visa و دیگری ویزای کار حرفه ای highly professional visa است. ویزای نوع دوم برای گروهی از متقاضیان با مشاغلی حرفه‌ای همچون اساتید دانشگاه، مدیران و محققان صادر می‌شود. در واقع این نوع از ویزا برای خارجی‌های با مهارت‌های بالا در نظر گرفته شده است. این نوع ویزا بسته به نوع فعالیت فرد متقاضی می‌تواند تا مدت 5 سال اعتبار داشته باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار