gardeshban.ir

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازگشایی بازارچه سعدالسلطنه قزوین صورت گرفت.
کد خبر: ۲۵۸۵۶
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین که متولی بهره برداری از این مجموعه است، با اعلام این خبر گفت: این تصمیم به دنبال اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان بازگشایی بازارهای مسقف با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اتخاذ شد. 

آرش رشوند آوه افزود: تنها فروشندگان صنایع دستی در این مجموعه که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام و گواهی سلامت دریافت کرده اند، امکان فعالیت دارند و رستوران ها و کافه های سرای سعدالسلطنه همچنان تعطیل هستند. 

وی اظهار داشت: ساعت کاری تعیین شده در این مجموعه براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا 9 تا 18 تعیین شد. این مسئول در پایان گفت: به بهره برداران حجره داران این مجموعه برای رعایت نکات بهداشتی توصیه های لازم انجام شده و همچنین برای کنترل بهتر ورود و خروج افراد و همچنین پیشگیری از رفت و آمد معمول شهروندان و برای اینکه تردد در این بازار با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی تنها مختص خریداران باشد، تنها درب شمالی و اصلی کاروانسرای سعدالسلطنه در ساعات اعلام شده باز خواهد بود. 127 واحد در سرای سعدالسلطنه مشغول به فعالیت هستند که عمده آنها به تولید و عرضه صنایع دستی می پردازند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار