gardeshban.ir

سفر کردن با هواپیما اگر چه سریع ترین روش در عصر حاضر است اما این نوع سفر کردن هم دردسرهای خاص خودش را دارد. تاخیر در انجام پرواز یا ماندن در لیست انتظار برای استفاده از اولین پرواز از جمله دردسرهایی است که میتواند به راحتی حوصله شما را در فرودگاه سر ببرد.
کد خبر: ۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
هنگامی که با چنین مشکلاتی روبرو می شوید ممکن است زمان زیادی داشته باشید که گذراندن این زمان طولانی مستلزم این است که راهکارهایی بیاندیشید تا بیش از پیش از لحاظ عصبی، آزرده خاطر نشوید. برای اینکه چند نمونه از این راهکارها را بیاموزید.

دست به قلم شوید

برای مدت چند دقیقه یا چند ساعت موبایل، تبلت یا هر گونه وسیله الکترونیکی دیگر را کنار بگذارید و به روش سنتی از کاغذ و قلم استفاده کنید و هرآنچه که به فکرتان میرسد را روی کاغذ بیاورید. 

این روش علی رغم اینکه از لحاظ روحی تا حد زیادی شما را تخلیه میکند، می تواند شما را از کندی گذر زمان نیز برهاند. از جهتی در هنگام نوشتن مغز انسان در هنگام نوشتن خلاق تر می شود و هرچه بیشتر می نویسید مغزتان باز هم مطالب دیگری را برای نوشتن به شما یادآوری می کند. شما می توانید برای شروع به نوشتن خاطرات سفر بپردازید یا اینکه خطاب به شخص خاصی مطالبی را روی کاغذ بیاورید. جالب است بدانید که با این کار نه تنها وقت خود را به خوبی می گذرانید بلکه از استرس سفر خود نیز می کاهید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

مدیتیشن و ریلکسیشن را فراموش نکنید

از آنجا که انجام این کار نیاز به وسایل و حتی موقعیت مکانی خاصی ندارد می توانید گوشه ای دنج از فرودگاه را انتخاب کنید و به انجام مدیتیشن مشغول شوید. برای شروع سعی کنید تا موسیقی های مخصوص مدیتیشن را بر روی دیوایس خود داشته باشید یا اگر دسترسی به اینترنت دارید میتوانید براحتی آن را ددانلود نمایید. در حین انجام مدیتیشن حتماً مراقب باشید چرا که انجام مدیتیشن مستلزم این است که چشمان شما بسته باشد و در این حالت شما به شدت در معرض خطر سرقت وسایلتان قرار خواهید گرفت. پس از همسفر خود بخواهید تا حواسش به وسایل شما باشد و یا اگر تنها سفر می کنید مدیتیشن را با چشمان باز انجام دهید.

تماشای اینترنتی فیلم و سریال

همیشه قبل از سفر سعی کنید در موبایل یا تبلت خود چند فیلم با مضمون دلخواهتان را که تا به حال ندیده اید ذخیره کنید تا اگر در فرودگاه وقت اضافه آوردید به تماشای آن بپردازید. اما اگر فیلمی همراه خود نداشتید می توانید به راحتی با استفاده از سرویس اینترنتت خود یا حتی سرویس وای فای فرودگاه برای دانلود فیلم مورد علاقه تان استفاده کنید. در این بین مراقب وای فای هایی که رمز عبور ندارن هم باشید چرا که ممکن است اطلاعات موجود در دیوایس شما مورد سوء استفاده قرار گیرد.

قدم زدن در فرودگاه

معمولاً در فرودگاه، فروشگاه ها و رستوران های متنوعی هستند که می توانند وقت شما را به خوبی پر کنند. اگر چه آنها اجناس خود را همیشه گرانتر از قیمت اصلی به شما ارائه می دهند اما دست کم می توانید از اجناس آنها دیدن کنید و در جایی دیگر به خرید آن بپردازید. غذاهای موجود در فرودگاه ها هم به طبع گران تر از دیگر رستوران ها است اما شما مجبور نیستید یک غذای گران قیمت سفارش بدهید. خودتان را به صرف یک پیراشکی، اسنک یا یک فنجان قهوه با کیک مهمان کنید.

از کتاب های صوتی غافل نشوید

یکی از بهترین راهکارهای گذران وقت در فرودگاه گوش دادن به کتاب های صوتی است. با این کار هم به معلومات شما اضافه خواهد شد و هم وقت خود را به بطالت نگذرانده اید. پس اگر دچار این مشکل شدید حتماً این روش را امتحان نمایید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار