gardeshban.ir

مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری توضیح داد/
مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌گوید: تورهای آشناسازی تلاشی برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا است و ظرفیت‌های گردشگری هر استان با هدف مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۸۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹-1399 April 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد قاسمی که حدود یک هفته پیش پس از استعفای محمدابراهیم لاریجانی از مدیرکلی اداره بازاریابی و تبلیغات گردشگری به این سمت منصوب شد، در نخستین اظهارنظر به موضوع تورهای آشناسازی پرداخت که اتفاقا با نقدهایی همراه بوده است. مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری می‌گوید: این برنامه در راستای اجرای منویات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ترویج «گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق‌بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر است.

وی اضافه می‌کند: معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»، تور آشناسازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تورگرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر­گذار و گروه‌­های مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری  استان‌ها را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری به نقل از مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری، هم اکنون تورهای آشناسازی استان‌های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در حال برنامه‌ریزی و اجرا است که برخی از آن‌ها به کار خود پایان داده‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار