gardeshban.ir

گزارش/
هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی با ۴۱ طبقه رو به منظره خلیج فارس واقع شده و دارای ۴۶۵ اتاقی است که به خوبی طراحی شده اند.این هتل لوکس و زیبا تا فرودگاه دبی، حدود ۲۶ کیلومتر فاصله دارد.
کد خبر: ۲۸۵۰۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹-1399 April 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
این اتاق ها که شامل اتاق های سوپریور و اکسکیوتیو، بیش از ۱۰۰ اتاق خانوادگی و ۸۹ سوئیت هستند، کاملا مبله شده اند. هتل نووتل آلبرشا دبی Novotel Dubai Al Barsha نه تنها برای اقامت خانوده ها بسیار مناسب است بلکه امکانات مورد نیاز جوانان را هم فراهم می کند. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود ۲۶ کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند. 

این هتل ۴ ستاره در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است و دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت می نماید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، خدمات تور و گردشگری دبی، برگزاری مراسمات عروسی، اتاق ملاقات، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. برای کودکان و حتی بزرگسالان امکان بازی در فضای بسته هم وجود دارد.

ورود به هتل نووتل آلبرشا دبی، یعنی شروع چک-این هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر است و تا ۳ ثبح ادامه دارد. حداقل سن چک-این ۱۸ سال است. تا ساعت ۱۲ ظهر هم، باید اتاق خود را تخلیه کنید. ساختمان برجی این هتل ۴۱ طبقه بوده و ۳ رستوران و ۲ کافه دارد که یکی از کافه ها در کنار استخر قرار گرفته است.

برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. در ضمن امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

صندوق امانات در میز پذیرشآسانسور
اینترنت وای فای رایگانتبدیل ارز و خودپرداز
خدمات اتوشویی در صورت درخواست۲ اتاق ملاقات
تلویزیون در فضای عمومیکافی نت
فضایی برای افراد غیر سیگاری و سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتخدمات کرایه ماشین و لیموزین
روزنامه در لابیشاتل رایگان به ساحل
خدمات نگهداری از کودکانقهوه و کافی در لابی
چک این سریعتهویه مطبوع در کل فضاهای هتل
امکاناتی برای افراد ناتوان مانند ویلچررختکن برای استخر



اتاق کنفرانسی به مساحت ۶۰۳ متر مربع، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به ۱۱ زبان صحبت می کنند. بنابراین با دانستن یکی از این زبان ها به راحتی می توانید با کارکنان هتل، ارتباط برقرار کنید. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل نووتل آلبرشا دبی

در این هتل، سونا با استخر آبگرم با تمام امکانات رفاهی و خدماتی، یک رستوران در فضای باز و استخری روباز وجود دارد. اینترنت رایگان وای فای در مناطق عمومی، پارکینگ رایگان و شاتل ساحلی رایگان نیز ارائه می دهد. دیگر امکانات شامل ۲ کافه و سالن غذاخوری، مرکز تناسب اندام و اتاق بازی است. برای کودکان مجزا اتاق بازی ساخته اند. کلاس های آموزشی یوگا و ورزشی در باشگاه به همراه مربی شخصی خواهید داشت. آرایشگاهی با تمام امکانات زیبایی در اختیارتان قرار داده می شود.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه از ساعت ۶ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی ارائه می شود. رستوران های هتل را نام می بریم:

رستوران کافه جاوا (Cafe Java): این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام است و در طول شبانه روزی است.

کافه هتل (DECK SE7EN): این کافه، در کنار استخر قرار گرفته است. غذاهای بین المللی را سرو می کند.

رستوران ۳۶۵ آل دی داینینگ (۳۶۵ All Day Dining): این رستوران متخصص هتل نووتل آلبرشا دبی غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

کافه بابلز (Bubbles Lounge): غذاهای بین المللی را برای شام سرو می کند.


امکانات اتاق های هتل نووتل آلبرشا دبی

اتاق های این هتل به زیبایی طراحی داخلی و مبله شده اند و در مجموع ۴۶۵ اتاق یا سوئیت دارد. برای سوئیت ها، تمامی امکانات مورد نظر مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر با کودک خود قصد اقامت در هتل نووتل آلبرشا دبی را دارید، می توانید از تخت های موجود استفاده کنید. همچنین تخت اضافه تاشو یا مبلی هم می توان درخواست داد که برای آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید. در بعضی از اتاق ها برای اقامت ۳ نفر تجهیز شده اند. اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و یک مبل راحتی برای نشستن و استراحت خواهید داشت.

درون حمام ها هم تمام امکانات نظافتی و بهداشتی با وسایلی مانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … قرار گرفته است. اگر به وسیله دیگری نیاز دارید، از میز پذیرش بخواهید.


تهویه مطبوعروزنامه رایگان
یخچالتلویزیون صفحه تخت
کافی میکس و چای سازنظافت روزانه
بطری آب معدنی رایگاندستمال کاغذی رایگان
سشوارحوله ها و حوله لباسی
اتو و میز اتو (در صورت درخواست)گاوصندوق
خدمات اتو در صورت درخواستترکیب وان و دوش در حمام
تخت تاشو اضافه (با شارژ جداگانه)میز مطالعه
تلفناینترنت پر سرعت
شبکه های جهانی برای تلویزیونحمام مجزا



انواع اتاق های هتل نووتل آلبرشا دبی

تمام امکاناتی که در بالای این متن برای شما معرفی کرده ایم، در همه اتاق های هتل وجود دارند. بنابراین از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید.

سوئیت جونیور: هر چند مساحت این سوئیت، ۴۸ متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد نیاز برای اقامت ۴ نفر مهمان (۲ بزرگسال + ۲ کودک) را فراهم می کند. این سوئیت، نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت کینگ در اتاق قرار دارد.

سوئیت سه خوابه: مساحت این سوئیت، ۲۲۰ متر مربع است و تمام امکانات ویژه و مورد نیاز برای اقامت ۶ مهمان را فراهم می کند. این سوئیت نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. مجموعه تخت های متفاوتی دارد. دو تخت یک نفره و دو تخت دو نفره.

سوئیت اکسکیوتیو: مساحت این سوئیت، ۷۳ متر مربع است. این اتاق نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت دو نفره کینگ در سوئیت قرار دارد.

سوئیت یک خوابه: هر چند مساحت این اتاق، ۷۰ متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد نیاز مهمانانش را فراهم می کند. این سوئیت نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت کینگ در اتاق قرار دارد.

انواع اتاق های هتل نووتل آلبرشا دبی

سوئیت دو خوابه: یک تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره در آن، قرار داده اند. مساحت آن، حدود ۱۳۵ متر مربع است که نمایی رو به شهر دارد.

اتاق سوپریور تویین: از جمله اتاق های استاندارد دیگر هتل است که یک تخت دو نفره کینگ در آن قرار دارد. مساحت اتاق، ۲۹ متر مربع است و تنها گنجایش یک مهمان را دارد.

اتاق سوپریور دبل: در این اتاق ۲۹ متر مربعی، یک تخت دبل نصفه با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.

اتاق پریمیوم تویین: در این اتاق ۲۶ متر مربعی، یک تخت کینگ دو نفره و پنجره هایی با نمایی رو به شهر دارند.

اتاق اکسکیوتیو دبل: در این اتاق ۲۹ متر مربعی، یک تخت کینگ دو نفره است. دوش و وان در حمام هم دارد.

اتاق اکسکیوتیو تویین: در این اتاق ۲۹ متر مربعی، دو تخت یک نفره با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. نمایی رو به شهر دارد.


فاصله هتل تا جاذبه های دبی

به راحتی و با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی از هتل نووتل آلبرشا دبی به اسکی دبی، ایستگاه مترو شرف دی جی، بانک و آکادمی پلیس دبی می رسید. مرکز خرید امارات دبی در ۱٫۳ کیلومتری این هتل واقع شده است، پس به راحتی با پیاده روی به آنجا برسید. همچنین ایستگاه مترو مرکز خرید امارات نیز تنها ۱٫۹ کیلومتر تا این مکان فاصله دارد. امکان کرایه تاکسی هم دارید.

برج خلیفه: تا شما ۷ کیلومتر فاصله دارد که از مزیت های این هتل ۴ ستاره است.

دبی مال: ۱ کیلومتر تا هتل نووتل آلبرشا دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی ۱۵ دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.

سیتی واک مال: این مرکز خرید با تفریحات بسیارش تا این هتل ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و می توانید با مترو به آنجا بروید.

دبی اوتودروم: تا این مرکز تفریحی ۷ کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، ۱۰ دقیقه در راه خواهید بود.

پارک آبی آکواونچر: از بهترین پارک های آبی دبی بوده که در فاصله ۷٫۲ کیلومتری هتل واقع شده است.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: فاصله پارک تفریحی تا هتل، ۱۳٫۱ کیلومتر است.

فرودگاه بین المللی دبی: ۲۲٫۸ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است. در نتیجه، نزدیک ترین فرودگاه به هتل نووتل آلبرشا دبی بوده و می توانید ترانسفر فرودگاهی درخواست دهید.

فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود ۲۴٫۸ کیلومتر فاصله دارد. با ۳۰ دقیقه رانندگی و تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی شارجه: ۶ کیلومتر است که با تاکسی حدود یک ساعت تا هتل فاصله دارید.

فاصله هتل نووتل آلبرشا دبی تا جاذبه های دبی

موقعیت هتل نووتل آلبرشا دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.


آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، آلبرشا ۱، ایستگاه مترو شرف دی جی

Sheikh Zayed road, Al Barsha 1 Opp. Sharaf DG Metro Station – Dubai – United Arab Emirates


هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی/اقامت در هتل ۴۱ طبقه ای رو به منظره خلیج فارس+تصاویر

هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی/اقامت در هتل ۴۱ طبقه ای رو به منظره خلیج فارس+تصاویر

هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی/اقامت در هتل ۴۱ طبقه ای رو به منظره خلیج فارس+تصاویر

هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی/اقامت در هتل ۴۱ طبقه ای رو به منظره خلیج فارس+تصاویر

هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی/اقامت در هتل ۴۱ طبقه ای رو به منظره خلیج فارس+تصاویر

هتل ۴ ستاره نووتل آلبرشا دبی/اقامت در هتل ۴۱ طبقه ای رو به منظره خلیج فارس+تصاویر

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار