gardeshban.ir

مشاور و معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی دارالعلم یزد از اخذ اولین مجوز رشته باستان‌شناسی در منطقه جنوب شرق کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۰۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
«علی محمد سلطانی» از دریافت مجوز رشته باستان‌شناسی در مقطع کارشناسی خبر داد و اظهار کرد: این رشته تحصیلی در یزد تنها رشته باستان شناسی در مقطع کارشناسی جنوب شرق کشور پس از گذشت چند سال به شمار می‌رود  و دانشجویان یزد و سایر استان‌های همجوار می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

وی با بیان این که وجود این رشته تحصیلی در یزد ضروری است، تصریح کرد: یزد علاوه بر ثبت شدن در فهرست آثار جهانی، دارای پتانسیل‌های قابل توجه و سایت‌های باستان‌شناسی زیادی در تمام نقاط پیرامون خود است.

مشاور و معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی دارالعلم یزد از تاثیر و ضرورت پیوست رونق گردشگری با باستان شناسی یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری بر این حوزه و برخورداری از بستر و فضای مورد نظر برای برگزاری تورهای باستان شناسی و همچنین بهره‌مندی از نخبگان و اساتید کارامد و نخبگان صنعت گردشگری از دیگر موارد مهم در جذب دانشجویان برای تحصیل در این رشته است.

وی کد تحصیلی این رشته را 19038 اعلام کرد و گفت: متقاضیان به تحصیل در این رشته می‌توانند براساس سوابق تحصیلی در سایت «sanjesh.org» نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سلطانی از مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته باستان شناسی این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد: دانشجویان می‌توانند به این دانشگاه در محل بلوار امیرکبیر یزد نیز مراجعه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ثبت نام کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار