gardeshban.ir

جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور تلاش می‌کند با حمایت از تولید محصولات بومی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستایی را از بحران رکود کرونایی خارج کند.
کد خبر: ۳۰۶۶۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
مازیار آل داوود رئیس هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور میزان خسارت اقامتگاه‌های بوم‌گردی از شیوع گسترده ویروس کرونا را حداقل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: هم‌اکنون درصدد راه‌اندازی طرحی برای تولید و عرضه محصولات بومی هستیم تا بتوانیم در قالب آن تولیدات بومی اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستایی را احیا کنیم و در شرایط فعلی که محدودیت‌هایی برای سفر وجود دارد، تولیدات آن‌ها را پس از استانداردسازی به شهر‌ها بیاوریم.

او افزود: ما می‌توانیم با تولید محصولات بومی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و عرضه بدون واسطه آن به شهرها، وابستگی فعالان این عرصه به گردشگر را تا اندازه‌ای کاهش بدهیم و در نتیجه آن‌ها را از بحران فعلی خارج کنیم.

رئیس هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور گفت: جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های  بوم‌گردی کشور  تلاش می‌کند با اعطای تسهیلات بانکی و وام‌های کم‌بهره به اقامتگاه‌های بوم‌گردی که پیش از این تولید و از آن طریق درآمد داشتند، آن‌ها را به سمتی ببرد که بیشتر روی تولیدشان تمرکز کنند. این امر برای مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر اهالی روستا‌ها مفید است و موجب توسعه روستایی می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار