gardeshban.ir

ترافیک از بیلقان تا آدران در جاده کرج-چالوس سنگین است.
کد خبر: ۳۱۰۹۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان این که ترافیک از بیلقان تا آدران در جاده کرج-چالوس سنگین است، گفت: ترافیک از کرج تا بیلقان و از آدران تا گچسر نیمه سنگین و در مسیر بازگشت از مرزن آباد به سمت کرج، ترافیک روان است.

او افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج، روان و از این نقطه تا عوارضی تهران، روان گزارش شده و از این نقطه تا تهران نیز روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: آزادراه تهران-کرج، از تهران تا عوارضی قدیم این شهر و ادامه آن تا کیلومتر بیست و پنج این محور دارای ترافیک روان و از این نقطه تا کرج نیز به همین صورت است.

او افزود: همچنین ترافیک از نظرآباد به آبیک و برعکس آن روان گزارش شده است.

محمودی در پایان گفت: ترافیک از آبیک تا محمدیه و عکس آن روان است.

 


کندوان و هراز از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز بعدازظهر امروز از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در جاده‌های مازندران، گفت: محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز بعدازظهر امروز جمعه ۲۱ شهریورماه از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

او افزود:تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۲۱ شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
محدودیت‌های ترافیکی محور هراز
سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران، گفت:تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ امروز جمعه ۲۱ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

او افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار