gardeshban.ir

هتل هریتیج ساتورن یکی از هتل های ۴ ستاره بانکوک است که در منطقه سفارت خانه ای بانکوک و در بین دو بیمارستان واقع شده است.
کد خبر: ۳۲۷۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹-1399 August 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل هریتیج ساتورن بانکوک با اتاق‌ها و سوئیت‌هایی به سبک مدرن و کلاسیک با امکاناتی مانند حمام‌های خصوصی به همراه حوله و وسایل بهداشتی، تراس، شسوار، تهویه مطبوع، یخچال ومینی بار به خوبی پذیرای مهمانان این شهر است. 

همچنین وجود دستگاه چای و قهوه‌ساز در اتاق‌ها این امکان را به مهمانان می‌دهد که در هرموقع از روز بتوانند نوشیدنی موردعلاقه‌شان را میل کنند. از جمله امکانات هتل هریتیج ساتورن بانکوک می‌توان به اینترنت وای‌فای در لابی و صندوق امانات در قسمت پذیرش اشاره کرد.

برای راحتی مهمانان، امکان سرو صبحانه در اتاق ‌نیز فراهم شده است. هتل هریتیج ساتورن بانکوک تنها ۱۵ دقیقه پیاه‌روی تا ایستگاه ترن هوایی Surasak BTS Skytrain و خیابان Silom فاصله است. 

از این رو به دلیل موقعیت مکانی هتل هریتیج ساتورن یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به فرهنگ، معابد و گشت و گذار می‌باشد. در هنگام عصر خیایان‌های اطراف هتل به محیطی شلوغ و پرتردد برای خرید و سرگرمی تبدیل می‌شود.

اتاق‌های مبله هتل هریتیج ساتورن بانکوک که با سبک‌های متفاوتی از نقش‌ گل‌های رنگارنگ تزئین شده و زیبایی آن‌ها همراه با چوب‌های تیره رنگ بیشتر شده است. 

سوئیت‌های لوکس که دارای امکانات متفاوتی است مانند مکانی برای نشستن که بهترین مکان برای پذیرایی از مهمانان است. فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ نزدیکترین فرودگاه به هتل The Heritage Hotels Sathorn است.

هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های ۴ ستاره بانکوک

هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های ۴ ستاره بانکوک

هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های ۴ ستاره بانکوک

هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های ۴ ستاره بانکوک

هتل هریتیج ساتورن؛از هتل های ۴ ستاره بانکوک
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار