gardeshban.ir

شهردار میبد از راه‌اندازی نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور ۱۴ شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی در محل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۷۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
«علیرضا نقوی شهردار» ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه  هم‌افزایی بیشتر شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است.

وی افزود: بعداز نخستین نشست شهرداران شهرها و فرمانداران روستاهای جهانی صنایع دستی در میبد، مجمع شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران با هدف ایجاد شبکه ارتباطی و هم افزایی بیشتر بین این شهرها و روستاها تشکیل شد تا بتوانیم ارتباط خوب و موثری دراین راستا داشته باشیم.

به گفته رئیس مجمع شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران، اولین برنامه بعد از تشکیل این مجمع، برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با مشارکت تمام شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران است که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر زمینه معرفی، ارتباط و ایجاد بستری مناسب برای رشد صنایع دستی ایران داشته باشیم.

نقوی از رونمایی چند اثر شاخص در جریان نمایشگاه خبر داد و گفت: باتوجه به اهمیت جایگاه صنایع دستی، در جریان افتتاح نمایشگاه در روز شنبه، از چنداثر شاخص صنایع دستی از شهرهای زنجان، شیراز و استان کردستان با حضور دکتر «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هنرمندان و دبیران شهرها و روستاهای جهانی رونمایی می‎شود.


آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

آغاز بکار اولین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار