gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی از امضای تفاهم‌نامه ای با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی درباره انجام تمامی امور مربوط به سه حوزه وزارتخانه در اکسپوی دبی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۹۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: طبق این تفاهمنامه تمامی اقدامات و مسائل مربوط به سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰_۲۰۲۱ تحت نظارت و اختیار وزارتخانه انجام می‌شود.

او افزود: در این دوره وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال‌تر و مؤثرتر از دوره‌های گذشته ظاهر خواهد شد. با پیگری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از سوی ما تمامی امورات مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به وزارتخانه به‌عنوان متولی اصلی این سه حوزه واگذار شد و در نمایشگاه اکسپو دبی نیز اقدامات براساس تفاهمنامه مذکور انجام می‌شود.

نیکزادفر با اشاره به رویکرد برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در اکسپو دبی بیان کرد: مقابله با ایران هراسی، نمایش پتانسیل‌های جذاب و منحصر به‌فرد میراث‌فرهنگی، طبیعی و ناملموس کشور، معرفی زیر ساخت‌های گردشگری کشور از جمله گردشگری سلامت، معرفی استارت‌آپ‌های فعال در سه حوزه، همچنین نمایش و فروش دست ساخته‌های غنی و سنتی صنایع‌دستی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای حضور در این رویداد بین‌المللی است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی برای تمامی استان‌های کشور صورت پذیرفته و به‌طور متوسط هر ده روز دو استان در دبی حضور خواهند داشت که البته این زمان به نسبت محتوای استان‌ها متغیر خواهد بود.

او در پایان از تمامی فعالان و خانواده بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که آمادگی حضور در این المپیک بزرگ فرهنگی را دارند دعوت کرد که با مراجعه به ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خود یا به حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی پیشنهادها و امکانات خود را معرفی و مطرح کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار