gardeshban.ir

این هتل منحصربه‌فرد با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در قسمت شمالی شهر موردتوجه توریست‌ها و مسافران زیادی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۷۰۶۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰-1400 August 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل گرند پارک کودهیپارو از هتل‌های پنج ستاره بی‌نظیر در شهر مالدیو است. این هتل منحصربه‌فرد با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در قسمت شمالی شهر موردتوجه توریست‌ها و مسافران زیادی قرار می‌گیرد، مخصوصاً زوج‌های جوان در هنگام ماه‌عسل یا سفرهای دونفره‌شان با خرید بلیط هواپیما و انتخاب این هتل برای اقامت لحظات خوشی را برای خود رقم می‌زنند. 

این هتل زیبا به‌عنوان ریزورت بوده و با ارائه خدمات و امکانات عالی برای مسافران جزو هتل‌های برتر منطقه به شمار می‌رود. همان‌طور که اشاره شد هتل گرند پارک کودهیپارو در منطقه‌ای قرارگرفته است که تنها در عرض ۲۰ دقیقه به‌وسیله قایق می‌توانید به ماله برسید. 

همچنین هتل بی‌نظیر Grand Park Kodhipparu Maldives از چندین ویلا تشکیل‌شده است که این ویلاها چشم‌انداز زیبایی رو به استخر دارند و اینکه برخی از ویلاها بر روی آب ساخته‌شده و ارتباط مستقیمی با اقیانوس دارند. 

بی‌شک اقامت در چنین مکانی جزو رویاهای هر فرد به شمار می‌رود که با انتخاب این هتل چنین سفر بی‌نطیر را تجربه خواهندکرد، شما نیز با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی در مالدیو مانند رستوران‌های عجیب مالدیو و جزایر گردشگری مالدیو لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل گرند پارک کودهیپارو مالدیو

در قسمت ورودی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و از همه توریست‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. در قسمت صرافی می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید و همچنین قسمتی به‌عنوان اتاق چمدان در لابی هتلGrand Park Kodhipparu Maldivesدر نظر گرفته‌شده است تا وسایل و بارهایتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به آن‌ها بسپارید و اینکه خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. 

در فضای بیرونی هتل انواع مبلمان شیک چیده شده و اینکه در کنار آن‌ها می‌توانید از خدمات مربوط به باربیکیو بهره‌مند شوید، توجه داشته باشید که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند. 

اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. این مجموعه پارکینگ ندارد و پرسنل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای، روسی و چینی تسلط دارند که از مسافران سراسر جهان با خوش‌رویی استقبال می‌کنند. در قسمت لابی این هتل می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی انواع سوغاتی‌های مربوط به شهر مالدیو را تهیه کنید.

امکانات تفریحی هتل

ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اسپا اشاره کرد یا ورزش‌های آبی متنوع در قسمت دریا و اقیانوس این منطقه انجام می‌گیرند. سایر خدمات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از اجراهای زنده، کلاس‌ها و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب‌های کودکانه، ورزش‌های آبی، موج‌سواری، تنیس روی میز، بیلیارد و ماهیگیری. در بخش سلامتی هتل Grand Park Kodhipparu Maldives می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی با دستگاه‌های مجهز، کلاس‌های یوگا، خدمات مربوط به اسپا، خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی، صندلی‌های آفتاب‌گیری در کنار استخر و ساحل و انواع ماساژ بهره‌مند شوید. 

استخر موجود در این هتل نیز روباز بوده و در طول سال فعالیت دارد، این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و در کنار استخر می‌توانید از بار و صندلی‌های آفتاب‌گیری و چشم‌انداز بی‌نظیر لذت ببرید. ساعت کاری این استخر همه‌روزه از ساعت ۶ صبح تا ۶:۳۰ عصر است. در این هتل به استقبال کودکان بسیار علاقه‌مند هستند و با خوش‌رویی با ارائه امکانات رفاهی عالی فضای مناسبی برای کودکان فراهم می‌کنند. بی‌شک با اقامت در این هتل کودکان از خدماتی بهره‌مند خواهند شد که جزو خاطرات فراموش‌نشدنی‌شان خواهد شد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی

انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت ویلا بوده که عبارت‌اند از ویلای روی آب اقیانوس، ویلا روی آب دریاچه، ویلا رو به ساحل، ویلا رو به استخر و ویلای گرند رزیدنت به‌صورت دوخوابه همراه با استخر اختصاصی. هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل تلویزیون بوده و برخی از واحدهای اقامتی نیز فضای نشیمن برای ریلکس کردن دارند. همچنین می‌توانید با نوشیدن فنجان چای در تراس ویلاها از چشم‌انداز دریا و استخر لذت ببرید. در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی تعبیه‌شده که در این حمام‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی هستند.

همچنین برای راحتی شما در داخل حمام‌های هتل Grand Park Kodhipparu Maldives حوله و دمپایی نیز تعبیه‌شده است. در داخل هر یک از واحدهای اقامتی می‌توانید صبحانه‌تان را میل کنید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع میوه و دو بطری آب و چای و قهوه به‌طور روزانه در اتاق‌ها ارائه می‌شود. در رابطه با امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو و تراس با مبلمان اشاره کرد. 

امکانات رفاهی مناسب برای مسافران که مشکل جسمانی دارند در هتل گرند پارک کودهیپارو تعبیه‌شده است و اینکه در ورودی هر یک از واحدها مسیری برای رفت‌وآمد ویلچرها در نظر گرفته‌شده است. توجه داشته باشید که در داخل این ویلاها اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل

این هتل دارای ۳ رستوران و بار در کنار استخر است که در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید. رستوران اصلی این هتل با نام Edge انواع غذاهای بین‌المللی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Fire Door غذاهای گریل و باربیکیو را به‌صورت منویی، رستوران Breeze غذاهای بین‌المللی را به‌صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل گرند پارک کودهیپارو مالدیو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا تپه دریایی بانانا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا گوهلی فالهو: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی: ۶.۲ کیلومتر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر

هتل گرند پارک کودهیپارو؛ اقامتگاهی رویایی و خیالی در میان آب های مالدیو+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار