gardeshban.ir

هتل کراون پلازا ریپابلیک هتلی چهار ستاره و مجلل است که در شهر تماشایی و منحصربه‌فرد پاریس در فرانسه واقع شده‌است.
کد خبر: ۴۷۴۶۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰-1400 August 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل کراون پلازا ریپابلیک هتلی چهار ستاره و مجلل است که در شهر تماشایی و منحصربه‌فرد پاریس در فرانسه واقع شده‌است. هتل کراون پلازا ریپابلیک پاریس، در یک ساختمان مجلل که متعلق به قرن ۱۹ میلادی است، قرار دارد و در سال ۲۰۱۹ به طور کلی بازسازی شده‌است تا با تجهیزاتی مدرن و عالی، اقامتی شیرین و آسوده برای مسافران مهیا باشد. 

هتل Crowne Plaza Paris République, an IHG Hotel در فاصله نزدیکی از جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی پاریس قرار دارد. همچنین چندین ایستگاه مترو در اطراف هتل کرون پلازا ریپابلیک پاریس وجود دارد که به راحتی می‌توانید با مترو به هر نقطه‌ای از شهر بروید و از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر عشاق، یعنی پاریس بازدید کنید. 

برای اقامت در هتل کراون پلازا ریپابلیک، بلیط هواپیما پاریس رزرو کنید و از فرودگاه اورلی پاریس، مسافت ۱۵.۳ کیلومتری را طی کنید تا به هتل کرون پلازا ریپابلیک پاریس برسید. زمانی که در شهر منحصربه‌فرد پاریس هستید؛ حتما از کاخ ورسای پاریس بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کراون پلازا ریپابلیک پاریس

لابی وسیع و مجلل، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، سالن ورزشی، اتاق جلسات و کنفرانس، بیزینس سنتر، محوطه‌ای سرسبز امکانات هتل کراون پلازا ریپابلیک هستند که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید و اقامتی خوش و راحت را به همراه خاطراتی دلچسب برای خود رقم بزنید. 

خدماتی که هتل Crowne Plaza Paris République, an IHG Hotel برای اقامت آرام و بدون کمبود مسافران ارائه می‌دهد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق، خدمات ویژه و دسترسی معلولین و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو. همچنین در هتل کراون پلازا پاریس ریپابلیک می‌توانید در صورت نیاز،‌ از خدمات بلیط و خدمات ارائه تور استفاده کنید. 

در صورتی که بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید و قصد دارید در هتل کرون پلازا ریپابلیک پاریس اقامت کنید؛ می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اضافی، حیوانات خانگی خود را هم به همراه خود ببرید. کارکنان مجرب هتل لوکس کراون پلازا رپابلیک علاوه بر زبان فرانسوی، قادر هستند که به چندین زبان متنوع و زنده دنیا صحبت کنند از جمله انگلیسی، ایتالیایی، هلندی، اسپانیایی‌، آلمانی و عربی.

اتاق های هتل

تعداد ۳۲۸ اتاق در هتل کراون پلازا رپابلیک پاریس وجود دارد که با دکوراسیون و چیدمانی چشم‌گیر و جذاب،‌ آماده پذیرایی از مسافران هستند. هتلCrowne Plaza Paris République دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی است از جمله: اتاق استاندارد یک نفره،‌ اتاق استاندارد دو نفره دابل، اتاق دو نفره تویین، اتاق کینگ اکسکیوتیو با یک تخت دابل،‌ اتاق دلوکس با یک تخت کینگ،‌ اتاق دلوکس با دو تخت دابل و سوئیت‌هایی با ظرفیت اقامت چهار فرد که انواع مختلفی دارند مانند سوئیت معمولی،‌ سوئیت اکسکیوتیو و سوئیت کینگ اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل

امکانات و وسایلی عالی در اتاق‌های هتل Crowne Plaza Paris République, an IHG Hotel وجود دارد که برای اقامتی آسوده و آرامش‌بخش فراهم آورده شده‌اند. اتاق‌های هتل کراون پلازا ریپابلیک پاریس وسایلی دارد از جمله: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، مینی‌بار، مبلمان، میز، صندلی، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار،‌ تهویه مطبوع، تلفن،‌ سیستم اطفا حریق،‌ کمد لباس، آیینه و سیستم سرمایشی و گرمایشی. قابل ذکر است که در هتل کراون پلازا رپابلیک پاریس نمی‌توانید سیگار بکشید؛ اما در مکان مشخص شده آن امکان سیگار کشیدن وجود دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

هتل کراون پلازا ریپابلیک پاریس یک سالن ورزشی بزرگ و مجهز به وسایلی باکیفیت دارد که برای ورزش کردن، گرفتن انرژی مثبت و زدودن خستگی‌های خود بسیار مناسب است. در محوطه سرسبز و چشم‌نواز هتلCrowne Plaza Paris République می‌توانید از هوایی مطلوب و دلپذیر حسی فوق‌العاده خوب بگیرید و اوقاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

رستوران هتل

رستوران‌ و کافی‌شاپ مجلل و دنجی در هتل کراون پلازا ریپابلیک پاریس قرار دارد که می‌توانید در فضاهایی دلنشین و دلپذیر از خوراک‌هایی لذیذ لذت ببرید.

فاصله هتل کراون پلازا ریپابلیک پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا اپرا باستیل: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه شکلات پاریس: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه لوور: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا طاق پیروزی پاریس: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا کلیسای نوتردام پاریس: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ایفل: ۲۵ دقیقه رانندگی


کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر

کراون پلازا ریپابلیک، هتلی چهار ستاره و مجلل در پاریس +تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار