gardeshban.ir

جایزه روابط عمومی برتر نخستین جشن روز ملی روابط عمومی، به پاس دستاوردهای ارزشمند روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به این مجموعه اهدا شد.
کد خبر: ۵۳۶۹۶
تاریخ انتشار : شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
اهدای جایزه روابط‌عمومی برتر به روابط عمومی منطقه آزاد قشم


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: این جایزه پس از بررسی و آنالیز عملکرد دستاوردهای مجموعه روابط عمومی در انعکاس اخبار، ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مدیران ارشد سازمان، تلاش برای توانمندساختن سازمان در ارائه خدمت، پاسخگویی به افکار عمومی و تلاش برای ایجاد همبستگی در مجموعه سازمانی، اهدا شد.

حسین مرادی ادامه داد: روابط عمومی ها در دنیای امروز نمی توانند با روش های سنتی کارکرد مورد قبلی ارائه دهند و حرکت به سمت مفاهیم جدید و سبک کاری نوین در حوزه کاری یکی دیگر از شاخص هایی است که منجر به تجلیل و اهدای جایزه به روابط عمومی منطقه آزاد قشم شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی روابط عمومی ها نمی توانند با نگاه محدود به موفقیت دست یابند و باید برای ایفای صحیح وظایف، نگاهی فرامحلی و فراملی داشته باشند تا فلسفه وجودی سازمان متبوع را به درستی به مردم معرفی کنند و  در جهت دستیابی به اهداف سازمانی گام بردارند.

وی تصریح کرد: همکاران ما در مجموعه روابط‌عمومی منطقه آزاد قشم تلاش دارند با استفاده از ابزار و شیوه کاری نوین در برندسازی سازمان و جزیره زیبا و پهناور قشم گام‌های نو بردارند و خوشبختانه این تلاش‌ها و نوآوری‌ها از چشم استادان متخصص در حوزه ارتباطات دور نمانده است و درنهایت منجر به دریافت جایزه از یکی از معتبرترین رویدادهای این حوزه شد.

بنابراین گزارش، نخستین جشن روابط عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها با حضور سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیران روابط عمومی‌ها و اساتید و صاحب نظران برتر این حوزه در تالار وحدت پایتخت برگزار شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار