gardeshban.ir

هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس جهان در استان خراسان رضوی، خیابان شیرازی مشهد با دید مستقیم از بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۵۶۱۲۷
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱-1401 August 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس جهان در استان خراسان رضوی، خیابان شیرازی مشهد با دید مستقیم از بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. 

نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه‌های گردشگری مشهد از جمله مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه فرش، آرامگاه شیخ بهایی، موزه مردم‌شناسی و امکانات عالی هتل موجب جذب مسافران و زائران بسیاری به سوی آن شده است. 

فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۸.۶ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای مشهد می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Jahan Hotel اقامت بی‌نظیری را در این هتل تازه تاسیس تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بزرگ جهان مشهد

این هتل دارای ۸ طبقه، ۱۵۶ اتاق و ۳۹۹ تخت است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل با افتخار آماده میزبانی از میهمانان و زائران گرامی هستند.

 برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل خدماتی مانند ویلچر را برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. 

توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. لابی هتل گنجایش ۱۵۰ نفر را دارد. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها قابل دسترس است.

تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی تعبیه شده است. این هتل همچنین دارای کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و رستوران است. پارک کودک، فضای سبز، سونا، جکوزی، ماساژ و استخر سرپوشیده از امکانات هتل جهان مشهد به شمار می‌آیند. 

کافی نت، گیم نت، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت نیاز در دسترس میهمانان هستند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید تاکسی کرایه کنید. به هنگام تفریح و گردش میهمانان می‌توانند اشیای گران قیمت خود را به صندوق امانات هتل بسپارند و با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازند. علاقمندان به مطالعه می‌توانند ساعاتی را در کتابخانه هتل صرف مطالعه کنند. 

خودپرداز، اتاق چمدان و خدمات باربری از دیگر خدماتی هستند که برای راحتی میهمانان در هتل جهان ارائه می‌شوند. برای پیشگیری از آتش‌سوزی سیستم اعلام و اطفا حریق در این هتل وجود دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای کودکان بین دو تا دوازده سال به صورت نیم بها حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل جهان مشهد عبارتند از:
• سوئیت یک نفره
• سوئیت دو نفره
• سوئیت ویژه برای دو نفر
• سوئیت سه نفره تابان
• سوئیت سه نفره
• سوئیت ویژه اختر
• سوئیت چهار نفره شمس
• سوئیت کانکت چهار نفره
• سوئیت پنج نفره غدیر

همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان و سرویس صبحانه هستند. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، چای‌ساز، یخچال، دراور، مبلمان و صندوق امانات هستند. در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل

هتل جهان دارای یک رستوران شیک و تمیز است که برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در کافی شاپ هتل از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل بزرگ جهان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۲.۳ کیلومتر


هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد

هتل بزرگ جهان مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار