gardeshban.ir

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان/
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: باید تمامی برنامه‌ها و طرح‌های گردشگری ریلی در قالب یک پکیج سه روزه تا یک هفته‌ای تدوین شود و و در مرحله اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۰۲۹۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲-1402 August 09
گردشبان (gardeshban.ir) :



محسن باستانی در خصوص گردشگری ریلی و انجام تورهای مختلف گردشگری، اظهار کرد: با توجه به مطالعه و بررسی پتانسیل‌های مسیر گردشگری ریلی بحث اسکان و کمپ، شناسایی و در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: قرار شد با همکاری و هماهنگی کارگروه، مکان‌های گردشگری و پتانسیل‌های آن از جمله بناهای تاریخی، قلعه و ایستگاه‌های قطار شناسایی شود.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی مازندران ادامه داد: تمام برنامه‌ها و طرح‌ها در قالب یک پکیج سه روزه تا یک هفته‌ای تدوین و در مرحله اجرایی قرار گیرد.

باستانی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه میراث جهانی راه آهن در مازندران و شهر ساری افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل و حضور گردشگران در استان در فصول مختلف سال باید برای گردشگری ریلی برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مطلوب آن انجام شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بتوانند از طبیعت و میراث تاریخی مازندران دیدن کنند.

او گفت: راه‌اندازی موزه راه آهن در ایستگاه‌ها می‌تواند در معرفی تاریخچه راه آهن و گردشگران موثر باشد.

 توسعه گردشگری به امکانات و تجهیزات نیازمند است

همچنین مهدی نصیری نماینده شرکت توسعه گردشگری در مازندران با اشاره به وجود ظرفیت توسعه گردشگری ریلی در مازندران، گفت: برای توسعه گردشگری ریلی باید امکانات و تجهیزات مناسب در تمامی ایستگاه‌های قطار شناسایی و تجهیز شود.

نصیری ادامه داد: با راه‌اندازی پایگاه میراث جهانی راه آهن می‌توانیم برای توسعه اقتصاد گردشگری در مازندران برنامه‌ریزی‌های مناسب کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار