gardeshban.ir

کتاب «رؤیای سفر، وین» از مجموعه‌ٔ کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها برای استفاده گردشگران ایرانی منتشر شد.
کد خبر: ۶۰۵۵۶
تاریخ انتشار : جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲-1402 September 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
«رؤیای سفر، وین» منتشر شد

این کتاب ۲۸۸ صفحه دارد و در ۱۴ فصل آن، گردشگران ایرانی خواننده‌ٔ روایت‌های مختلفی از جغرافیا و تاریخ اتریش و وین، روابط میان ایران و اتریش، معرفی محله‌ها، بناها، موزه‌ها، پارک‌ها و انواع خوراک و منتخبی از رستوران‌ها و کافه‌ها خواهند بود. در این کتاب همچنین توجه خاصی به هنر موسیقی، ادبیات و سینما در این شهر، بسیاری از مراکز خرید و تقویم رویدادهای آن شده است.

معرفی جغرافیای محصور اتریش و واکاوی موقعیت وین در آن، مرور تاریخ و شرح ریخت‌شناسی این شهر در دوره‌های مختلف از استقرار اولیه تاکنون، وقایع‌نگاری موازی ایران و اتریش و بررسی رد پای فرهنگ و هنر ایران در این کشور، وصف ملاقات مشاهیر دو کشور و سفرنامه‌های ذی‌ربط از بخش‌های این کتاب هستند.

خاطرهٔ پرسه در وین، بی‌شک از رؤیایی‌ترین بخش‌های این سفر است. در پنجمین فصل کتاب، خواننده با بخش قابل توجهی از محله‌های وین و دیدنی‌ترین مقاصد آنها آشنا خواهد شد. سه نقشه‌راه مسیرهای سلطنتی، تاریخ و هنر و باغ تا بازار با ذکر اهم موقعیت‌های مسیر و زمان گشت، لذت محله‌گردی را برای خوانندهٔ کتاب افزون می‌کنند.

مهمترین بناهای تاریخی وین نظیر کلیساها، کاخ‌ها و ... و ۹ موزه و گالری باشکوه در ادامه مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما در پایتخت موسیقی اروپا در سایه‌سار نبوغ هنرمندانی چون موتسارت، بتهوون، اشتراوس، شوبرت و ... به وجد خواهید آمد. اطلاع از کارناوال‌ها، فستیوال‌ها، بازارچه‌ها و رویدادهای مختلف وین بهترین زمان سفر را به شما گوشزد می‌کند.

در این کتاب، خرید سوغات سفر فراموش نشده و ۱۰ خیابان و مرکز خرید به مسافران پیشنهاد شده است.

در سیزدهمین فصل از این کتاب منتخبی از آثار ادبی و سینمایی وین معرفی شده‌اند.

واپسین بخش این کتاب به اطلاعات کلیدی گردشگری وین، نکات ایمنی و مهمترین اپلیکیشن‌های کاربردی در آن اختصاص دارد.

این جلد از مجموعهٔ کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها نیز حاوی کوتاه‌نوشت‌های تکمیلی در قالب «راز»، «پیشنهاد راهنما»، «مشاهیر»، «جالب است بدانید که» و «سفرنامه» است.

«رؤیای سفر، وین» با مسیریابی ۸۴ مقصد به کمک تکنولوژی QRcode همراه است.

این مجموعه‌ به منظور «آموختن بهتر» و «خلق خاطرات شیرین‌تر از سفر» تدوین می‌شود و حاصل تولید محتوای ناب و دقیقی ‌است که از سوی تیمی مسئول برای سلایق مختلف مسافران ایرانی شخصی‌سازی شده است.

کتاب «رؤیای سفر، وین» سومین جلد از مجموعه‌ٔ کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورها برای گردشگران ایرانی است که از سوی یک شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی و با همکاری انتشارات نوسده منتشر شده است. برای تهیه‌ٔ این کتاب به قیمت ۳۵۰ هزار تومان می‌توان به وبسایت www.gilgameshmag.com و یا انتشارات نوسده مراجعه کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار