gardeshban.ir

جانشین رئیس پلیس راه خبر داد/
جانشین رئیس پلیس راه فراجا با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون در محور چالوس شاهد چهار مورد سقوط بهمن بودیم، اعلام کرد که این محور همچنان مسدود است.
کد خبر: ۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲-1402 October 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
۴ مورد سقوط بهمن در چالوس از شب گذشته تاکنون/ کدام محورها مسدود هستند؟


سرهنگ سیاوش محبی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور، اظهار کرد: از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید و مه غلیظ ۶ محور مواصلاتی اصلی آزادراه تهران شمال در استان تهران، محور چالوس در استان های مازندران و البرز، محور گردنه حیران در استان اردبیل، محور میاندوآب سرچم در آذربایجان غربی، محور پونل خلخال در استان گیلان و محور هشتگرد طالقان در استان البرز به دلیل نا ایمن بودن همچنان مسدود هستند.

وی با بیان اینکه همکاران راهداری در حال ایمن سازی محورها هستند و به محض اینکه ایمنی لازم را به دست آورند این محورها را بازگشایی و اطلاع رسانی خواهیم کرد، توصیه کرد: به هیچ وجه وسایل نقلیه در محورهایی که پلیس به واسطه بارش برف و باران و کولاک و یا نا ایمن بودن مسدود اعلام می کند تردد نکنند. خواهش می‌کنیم هموطنان اصراری برای رفتن به محورهای مسدود نداشته باشند.۶ محور مواصلاتی اصلی؛ آزادراه تهران شمال، محور چالوس، محور گردنه حیران در استان اردبیل، محور میاندوآب سرچم در آذربایجان غربی، محور پونل خلخال در استان گیلان و محور هشتگرد طالقان در استان البرز مسدود هستند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راه فراجا در محور چالوس از شب گذشته تا کنون چهار مورد سقوط بهمن رخ داده است اما با توجه به اتخاذ تصمیم به موقع پلیس که محور مسدود شد، خسارت جانی و مالی نداشته است.

محبی با تاکید بر اینکه هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت لازم بودن سفر تجهیزات زمستانی و ایمنی و به ویژه زنجیر چرخ  را همراه داشته باشند، تاکید کرد: هموطنان حتما پوشاک گرم و تغذیه و مواد غذایی به همراه داشته و قبل از شروع سفر از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی و روشنایی خودرو از جمله بخاری، برف پاک کن، آب پاش خودرو و چراغ های وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند. همچنین قبل از سفر شرایط و وضعیت راه‌ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ بررسی کنند.

وی افزود: همکاران در ابتدای محورهای کوهستانی و گردنه های برف‌گیر حضور دارند و از تردد وسایل  نقلیه فاقد زنجیر چرخ بنا به وظایف ذاتی خود به منظور حفظ سلامتی هموطنان جلوگیری می‌کنند.

علاوه بر ۶ محور مسدود فوق، فرمانده پلیس راه کندوان نیز با اشاره به مسدود بودن جاده کندوان اعلام کرد که محور کندوان کماکان بطور کامل مسدود است  و تاایمن شدن کامل بازگشایی نخواهد شد. به محض رفع انسداد محور به اطلاع مردم خواهد رسید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار