gardeshban.ir

مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش ازبرنامه ریزی جهت برگزاری "دومین رویداد مردمی اشتغال" با دعوت از برترین موسسات کاریابی کشور در سال آینده در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۹۱
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
کیش به سوی حذف بیکاری می‌رود/ انعقاد تفاهم نامه های همکاری و جذب نیروی انسانی خبره برای جوامع صنوف کیش


به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وحید اسناوندی با اشاره به استقبال خوب از" نخستین رویداد مردمی اشتغال" که 8 تا 10 بهمن در ساحل پارک ماهیگیر کیش برگزار شد؛ گفت: تأمین نیروی انسانی با مهارت برای بازار کار یکی از چالش های اساسی در بخش خصوصی است که در راستای اجرای ماده ۳۸ مقررات اشتغال و رفع این چالش، برنامه ریزی برای اجرای"دومین رویداد مردمی اشتغال" جهت معرفی فرصت های شغلی و هدایت کارجویان، سال آینده با حضور موسسات کاریابی برتر کشور در جزیره کیش در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به تمایل و نیاز شرکت های دارای فن آوری جهت دریافت نیروی کار خبره در زمینه فناوری های نوظهور، برنامه مشخص و مدونی جهت حضور شرکت های دانش بنیان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای "نخستین رویداد مردمی اشتغال" گفت: این رویداد با حضور جوامع هتلداران، بازاریان و بازرگانان و مراکز پذیرایی به جهت دارا بودن بالاترین فرصت های شغلی و 4 موسسه کاریابی مستقر در کیش و همچنین موسسه های کاریابی برتر از استان های تهران،البرز، فارس و هرمزگان و برخی کارفرمایان در قالب 23 غرفه برگزار و تفاهم نامه های همکاری خوبی بین موسسات کاریابی منعقد شد.

اسناوندی ادامه داد: نشست های چند جانبه ای از سوی موسسه های کاریابی استان های تهران، البرز و فارس با جوامع صنوف کیش برگزار و منجر به انعقاد تفاهم نامه های همکاری جهت تامین نیروی مجرب جوامع و حضور نمایندگان کارفرمایان در استان مورد نظر جهت مصاحبه با نیروهای مورد نیاز بازار کار شد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های بخش خصوصی بکارگیری نیروی ماهر و مجرب است؛ نیرویی که قبل از جذب در بنگاه اقتصادی، مصاحبه، مشاوره و هدایت شود و در این میان از لحاظ قانونی، موسسات کاریابی بهترین موسساتی هستند که می توانند این نقش را بخوبی ایفا کنند از اینرو همچون نخستین دوره برگزاری این رویداد، در "دومین رویداد مردمی اشتغال" نیز به این مهم توجه شده است .

مدیر واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش افزود: بررسی های صورت گرفته و تجربه موفق حضور در این رویداد، نشان داد که موسسه های کاریابی بعنوان بازوان اجرایی اداره کار نقش بسزایی در تأمین منابع انسانی کیش می توانند ایفا کنند.

وی با بیان این که رویداد مردمی اشتغال، فرصتی مغتنمی را ایجاب کرد تا گفتگوی حضوری و بدون واسطه بین جویندگان کار، کارفرمایان و موسسات کاریابی انجام شود؛ افزود: یکی از نکات حائز اهمیت این رویداد، ارائه خدمات مشاور درخصوص آگاه سازی روابط کارگران و کارفرمایان طبق قوانین ﮐﺎر، توسط کارشناسان مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار